• Lyckliga86

Unga bröllopspar.. :)

Hejsan! :)
    Jag och min sambo kommer förlova oss om en månad.. :D
    Tanken är att vi ska gifta oss december 2008.. Så nu skulle jag vilja höra från andra unga bröllopspar vi är bara 21 men för oss känns det helt rätt.. :)
    Så skulle vara jätte kul att komma i kontaklt med andra unga bröllopspar.. Eller där den ena iaf är ung.. :)

Tack för hjälpen! :)

// E

• Svar på tråden Unga bröllopspar.. :)
  • malous

Vi är födda -85, rätt unga med tanke på att vi kommer vara klara med femåriga utbildningar (alltså vi är unga relativt sett :)) när vi gifter oss augusti -09.

• *Lilla M*

Jag är 86:a, min man 83:a, vi gifte oss nu i juni. Jag tycker det var skitroligt att vara ung brud! Men jag ser ganska liten ut, det var flera gånger som jag fick misstrogna blickar och kommentarer... "Ska DU gifta dig..."

• HS 4ever

Jag är 87:a och min blivande är 84:a Vi ska gifta oss i juli! Längtar jätte mycket tills den dagen då man får stå brud. Och äntligen få gifta sig med den man älskar alldra mest!

• Lyckliga86

Åh, vad kul att ni skriver.. Känns som att det är många som tänker om oss unga.. Men ska du gifta dig, inte än va? Jätteskönt att höra att det är fler unga par som ska gifta sig, det får en att känna att man gör rätt trots folks kommentarer! :) Tack! :)

• matteve

Jag är 22 och min blivande är 26, kanske inte såå ungt, men får kommentarer hela tiden - "Du är ju bara 22 och ska gifta dig?!"

Och svaret på den frågan är: Jaaa, tänk för att jag ska det!

• malous

Ja, jag/vi får också sådana kommentarer. Inte så vanligt i akademiska kretsar att man gifter sig ung verkar det som... De flesta är väl kring 27-30.

• malous

Och så bor vi ju i Gbg också, brukar ju vara lite högre ålder i storstäder. (Sedan tycker jag iofs egentligen inte att Gbg är en storstad men det är ju en helt annan diskussion).

• Krystal

Här har ni en 79:a, min blivande är en 72:a...och vi känner oss inte som ett "gammalt brudpar"

• HS 4ever

Lyckliga86: Frågar du mig? Jo vi ska gifta oss i Juli -08

• MissLovely

Här är en 87:a som gifter sig med en 85:a.

Fast vi väntar i 2 år. Jag är nästan rädd för att bli utslängd från brudaffären haha.

Svar på tråden Unga bröllopspar.. :)