• Amelle

För mycket är aldrig tillräckligt.

Hmm, ditt galleri syns inte överhuvudtaget men jag kommer tyvärr inte ihåg hur man gör... Letade mig bara fram på nåt vis, tror att det bara är att testa sig fram i menyn och sen finns det en flik för att göra galleriet offentligt.

Gemma, håller med och säger att det bara är att lägga av luren. Så brukar jag också göra ibland och då är jag säkert inte i samma behov av sömn som du :)

• Amelle

Goddagens!

Lapinette ? knepigt med ett späckat schema. Ska ni sätta igång pronto eller hur fungerar det? Förstår att det känns trist att gå på bröllop och inte få dricka vin, men det kanske inte är roligare att strunta i bröllopet? Är det väldigt nära vänner som gifter sig?

Visst är det trevligt på Tranan! Ett av de ställen jag hänger på allra mest.

Förhoppningsis ? lägenheten verkar ju kanon, bra planering är ju verkligen fördelen med nybyggen. Grattis till boken! Det ÄR faktiskt en speciell känsla att se sina ord i tryck, alltid lite hisnande att tänka sig att nån annan ska läsa det man skrivit.

Ixunia ? hej hej! Roligt att det går framåt med maginnehållet :)Undrar också om ni bestämt vad den ska heta?

Margaux ? ooh, får lite ont i magen när du berättar om brudgummens far. Jobbigt för alla inblandade och gäster! Sånt där får mig alltid att tänka på den helt grymma men fruktansvärt plågsamma filmen Festen.

Gemma ? hur är det med allt?

• Amelle

Okej, då är jag med. Trodde att ni kanske skulle hoppa över bröllopet, men då förstår jag att ni både vill och "måste" gå.

• Amelle

Förstår att det inte känns som nåt tvång att gå på fest på det där stället direkt! Ser ju helt underbart ut. Menade bara att det är svårare OM man skulle vilja tacka nej när det är en väldigt nära vän som gifter sig. En del bjuder ju massa folk på sitt bröllop, både nära vänner och ytligt bekanta. Jag skulle bli himla ledsen om någon av mina bästiar skulle utebli.

• Amelle

Gomorron chicas!

Försöker känna mig pigg, trots regn och en mycket sen kväll på jobbet igår. Hann i alla fall med spinning plus core innan jag åkte tillbaka till kontoret. Men, som konstaterats tidigare, med en dubbel cappuccio går det mesta bra :)

Följer ni det amerikanska primärvalet? Tycker det är såååå spännande vilka som kommer bli kandidater.

• Amelle

Gemma - apropå kor (sorry kunde inte låta bli) så ska jag till COW nästa vecka och bli sminkad samt köpa på mig lite nya grejer som roug, ögonskuggor och dylikt. Några tips på schysta Laura Mercier eller Vincent Longo grejjer nån?

Jag tänker även sminka mig själv på bröllopet och vill börja samla på mig bra saker redan nu.

Hur gjorde ni på era bröllopsdagar?

• Amelle

Exakt så tänker jag ockå göra! Bra att få lite tips på färgval och teknik, men är man van att sminka sig själv så känns det lugnt. Då vet man också att man får det som man vill ha det.

Har alltid varit fascinerad av tävlingsdansares utseende och smink, det är verkligen draget till sin spets. Knappast "less i more" - snarare tvärtom... Gjorde ni allt själva när ni dansade, både hår och make up?

• Amelle

Hejsan damerna!

Margaux din stackare, hur mår du i dag? Svart te, cola, och vatten med lite salt och socker precis som förhoppningsis skrev, brukar vara doktorns order. Krya på dig!

Lapinette - skönt att det löst sig med ert schema inför våren och att du nu inte behöver vara helt torrlagd på bröllopet. Du måste i alla fall vara en jäkel på att gå i högklackat efter din danskarriär, kan tyvärr inte säga det samma om mig själv :)

• Amelle

Sol i Stockholm! En positiv överraskning då det inte stämmer med gårdagens väderleksrapport. Känner mig rätt utarbetad, faktiskt. Igår blev det 12-timmarspass framför datorn. Ska med andra ord bli SÅ skönt med helg!

Fästmannen är utomlands och kommer hem sent ikväll, innan dess blir det AW med tjejerna för min del. Imorgon ska vi träffa kompisar på dagen, promenad, museum och lunch lutar det åt, lite beroende på väder. På kvällen ska vi träffa andra vänner på drink. Och på söndag ska vi göra ingenting, förutom att träna och planera bröllop, renovering och ekonomi. Tur att man är ihop med en excelmupp vid sådana tillfällen, hehe.

• Amelle

Jag är total excelanalfabet, ungefär så att jag använder miniräknare. Skulle verkligen behöva lära mig, men man blir lite lat när man har en som fixar allt hemma. Tror dock att varje hushåll mår bra av att ha en siffernisse/excelmupp!

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.