• Amelle

För mycket är aldrig tillräckligt.

Hej!

Välkommen hem Lapinette! Låter som en härlig resa ni haft. Hur var vädret? Skorna verkar très chic och très feminin, och helt omöjliga för mig att gå i.

• Amelle

Aaaahh, underbart med uteservering. Drömmer våta drömmar om att sitta och sippa vin i vårsolen. Vi var i Rom förr-förra våren och gjorde just det. I år blir det nog Paris i en dryg vecka över påsk, två veckor för mannen. Lite jobb för mig, lite semester. Lite oroande bara att påsken ligger så tidigt i år, det gör ju hela vädersituationen lite osäker.

• Amelle

förhoppning - nope, inget mer på Ikea. Vi ville bara komma därifrån snabbast möjligt efter att ha betällt köket! Det är ju fullkomligt vidrigt på helgerna, men vad ska man göra när man jobbar vanlig kontorstid.

• Amelle

Ähum, jag sitter här på jobbet och klagar på att jag känner mig sjuk. Så slår det mig plötsligt att jag kanske är BAKIS. Det kändes som en strålande idé när mannen föreslog att öppna en flaska mousserande vid 9-tiden igår kväll, efter rödvinsmiddagen. Nu vete fan.

• Amelle

Tror mer och mer på bakisalternativet då morgonens halsont nu är borta och jag bara känner mig lite trött efter ridningen. Kanske var det så att alkoholen skrämde iväg förkylningen, helt enkelt.

• Amelle

Kanebon försvinner endast med vatten som är över 38 grader varmt, behövs alltså ingen ärskild remover. För att undvika att gnugga ögonen brukar jag liksom dränka in ögonfransarna med vatten och sedan försiktigt dra av mascaran om då lossnar i små korvar. Låter weird men vårt att förklara!

• Amelle

Alltså, jag hatar mitt nya tangentbord, det saknas ju s hela tiden i mina inlägg. Sorry! Eller ska jag säga orry, hehe.

• Amelle

Gemma - jobbigt med krasslig mor + bebis. Hoppas ni snart känner er lite bättre. MEN en Birkin, shit pommes! Vilkn färg blir det?

• Amelle

Aha, det förklarar ju saken Lapinette :)

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.