• Amelle

För mycket är aldrig tillräckligt.

Nope, har inte testat LM all faktiskt. Men det ska det snart bli ändring på! har haft ID:s mineralfoundation ett tag men nu hittat den bästa foundationen ever, MAC Studiotech. Så jäkla grym!

Roligt när man hittar "sina" produkter, samma med mascara, där använder jag bara Kanebo 38 grader, helt suverän!

Är mest ute efter bra ögonskuggor, rouge och att få lite bra appliceringsstips.

• Amelle

Aaargh, nu har jag fastnat totalt på Strawbrrynet, tack för det Margaux Är egentligen inget fan av att betälla sånt här på nätet, vill gärna titta, klämma och prova, men gud vad biligt!

Förresten så är det Mac Select som är min favvis, Studiotech är i cremeform och mer täckande. Gillar lite lättare foundations och Select är sjukt bra.

Fyller ju år nästa vecka och ska nog ta födelsedagspengarna som alltid ges av mamma och uppdatera min sminklåda litegrann.

• Amelle

Alltså, har precis bytt tangentbord och är inte alls vän med det nya. Fattas ju bokstäver överallt, sorry!

• Amelle

förhoppning - vad är det för dresscode på middagen? Ganska lätt att glänsa i den församlingen tänker jag mig (ja, jag har fördomar att alla advokater bara klär sig i svart, grått och vitt). Spännande att ha blivit inbjuden!

• Amelle

Svårt det där med inredning, men tror absolut att det kan vara vilsamt med dova, bruna färger i sovrummet. '
    Måste nu attackplanera vårt kök då hantverkarna blir klara för tidigt (!) med stambytet. Tänker ju också taktiskt med färgval etc. då vi snart ska sälja.

• Amelle

Champagne är det optimala receptet mot ALLT.

• Amelle

Låter iofs ganska skönt det med... Jag har precis storstädat skrivbordet och sanerat telefon plus tangentbord, så nu känner jag mig redo för helg.

Nä nu checkar jag ut från jobbet!

• Amelle

Halloj!

Ska strax ner på stan och möta upp vänner. Manikyr och pedikyr skulle jag verkligen behöva nu, är så urdålig på att göra det själv. Tycker allt att du låter extremt bra på pampering Gemma, med tanke på att du precis fått barn. Jämför då med andra i omgivningen som inte alls skämt bort sig.

• Amelle

Hej alla!

Söndag igen... Vi har handlat handfat, blandare och målarfärg på rekordtid. Tror vi var i affären 30 min - max. Så skönt att bara diska av det. Sen hem till lägenheten för att lämna av samt inspektera byggandet. Badrummet ser fint ut men i köket återstår en hel del innan vi kan börja sätta in nytt kök. Blir nog en tur till Ikea nästa helg för att se ut det vi vill ha.

Annars har vi tränat BP, stackars fästmannen hade det inte så lätt, trots att han gick ut lugnt med samma eller mindre vikter än jag. Jag känner mig å andra sidan oförskämt stark och vältränad - love it!

Margaux - jag tror att jag hade mördat nån om jag inte fått i mig kaffe på morgonen Är verkligen koffeinist.

• Amelle

...och era middagar låter som vanligt divine!

Svar på tråden För mycket är aldrig tillräckligt.