Hej alla ni möbelshoppande, fönsterputsande, flyttpackande och bara allmänt livsnjutande!
Tillbaka från stall och sitter nyduschad med en kopp vitt chai-te.
I dag har varit en såndär rasande effektiv dag på jobbet när man får massa gjort. Kände mig mer utvilad än på länge så det kan ju bero på det :) Inte nog med det, har även varit två gånger i lägenheten för att träffa målare, sen elektriker och snickare och så slutligen för att ta lite fler mått och fota fönsterfoder. Visst låter det kul?! Mannen är ute och reser i tre dagar, den rackaren, men som plåster på såren köpte han min biljett till Paris, så det är ändå okej, hehe.
Är så glad för jag har äntligen hittat ett ställe som säljer det badrumsskåp vi letar efter, i gammal stil ni vet, plåt och rostfritt och med spegel. Vi har verkligen letat överallt men alla har antingen varit med ful vit plast eller helt enkelt för stora för vårt pyttelilla badrum. För er som gillar byggnadsvård och retrostilen så tipsar jag om denna sida där vi hittade skåpet: www.byggfabriken.se/
Köket blir basic med tanke på att vi snart ska sälja: vita högblanka skåp, björkskiva som går i ton med våra trägolv och så var det det där med kakel... Är väldigt förjusta i klassiskt schackrutigt i svart och vitt med rätt stora plattor, men vi får se.
Så härligt att vara frisk igen och att äntligen kunna gå och träna igen igår!