• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • LillPaddan

Jag vill också vara med

• Kirki

Jag har väntat länge på en sådan träff, blev sugen när jag såg att det ordnades i sthml gbg. vad kul , säg när och var så kommer jag!

• Lotta

Okej Hestia,då kommer jag oavsett,men bestäm fort,nu blir jag ivrig*hihi*

• vicki

I´ll be there.
    Ingen som vet nå´n pub el. annat ställe som spelar 80-talsmusik?

• Katarina II

Jag kommer! Fast vi ska på semester den första veckan i maj så hoppas, hoppas att ni inte lägger det då...

• Fru Kirta

Jag är definitivt intresserad.

• Hestia

Gud vad kul att sa manga vill!
    Jag tänkte vi kunde vara hemma hos mig (i Slottsstaden), om ingen har nagot emot det! Visserligen har vi en kompis inneboende just nu, men vi skall nog fa plats! :)

Jag tänkte att vi antingen kan ta det en torsdageftermiddag, den 15 maj, eller en lördag, den 17 maj. Vilket vill ni?
    Jag fixar pastasallad eller nagot sadant och bjuder pa, sedan kan väl alla ta med sig vad ni vill; inbjudningar, foton, tidningar (fast jag har en massa), och sa!

än sa länge har jag dessa pa listan:
    ullis_p
    hjärtat73 (har mailadress)
    Bina (har mailadress)
    Fia 7/6-2003 (har mailadress)
    Lotta
    cicelly
    Lillpaddan (har mailadress)
    Kirki
    vicki (har mailadress)
    Fiddeli
    Katarina II
    Fru Kirta (har mailadress)

Ni vars mailadress jag inte har, kan ni lägga ut den, eller maila mig pa brud_hestia@yahoo.se
    Och sa far alla berätta om ni tycker det är trevligast med en torsdag eller lördag! Torsdag är bra för att inte sa manga har annat inplanerat, men det blir kanske lite lite tid. Lördag är bra för att vi har sa mycket tid som vi vill pa oss, men ni kanske vill vara med era familjer pa helgen?

• vicki

Lördag (17/5) funkar för mig....har dock en sminkning då men ska nog gå ändå. Vilken tid hade du i så fall tänkt Hestia?
    Ska man ta med sig lite vin?

• Hestia

vicki - Vi kan väl börja vid tre-tiden? Vin är alltid välkommet! :)

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?