• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Katarina II

Just nu fungerar både torsdag och lördag, fast min kära kompis fyller 30 den 19:e så man kan ju misstänka att det blir fest den 17:e. Fast om vi börjar på eftermiddagen så hinner man nog med både ock. Kan ju börja värma upp med lite vin hos dig Hestia!

Mailar min adress till dig.

• Hestia

Fina - Skall höra med sambon om vi kan lana en lokal som han kanske kan fixa, sa slipper vi katterna! :)

Jema - spelar absolut ingen roll!!!
    Fast dumma dig som fyller ar! ;)

• Hestia

cicelly och Katarina II - nu har jag era mailadresser ocksa

• MalinP

Hej, skulle också gärna vilja vara med på en träff om det är OK?
    Jag kan både på torsdagen och lördagen!
    Säg bara till vad du vill att jag ska ta med mig så fixar jag det!

malinpersson@msn.com

• fästmön

Hestia,
    Jag tycker också det skulle vara kul, men är dessvärre bortrest den 17:e maj. Då blir det dagen så får väl jag avstå...
    Min mailadress: zarahknutsson@hotmail.com

• cherlindrea

Jag är också intresserad, men tyvärr även jag allergisk mot de flesta katter.

Känner ni alla redan varandra, eller är det första gången ni ses? Jag är relativt nyinflyttad och känner inte en enda här.

• Katarina II

Kan bara prata för mig själv, men jag har inte träffat någon här på BT tidigare (fast man vet ju aldrig om det döljer sig någon man känner bakom signaturen!). Det närmaste jag kommit är Hestia som visat ett foto på sig själv i sin klänning.

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?