• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • LillPaddan

Jag kan nog bara på torsdagen. Min bror fyller 30 och ska torligen ha fest den 17 maj.

• cherlindrea

Vilken härlig klänning du hade Kirta!
    Jag har över ett helt år kvar, så det blir många klänningar att titta på.

• Bina

Fru Kirta - tittade på dina bröllopsbilder, och kom på att jag pluggat en termin i Lund med din man (MKV201 hösten 99). Världen är LITEN!

• Fru Kirta

Cherlindrea, jag och Hestia har fikat flera gånger och även shoppat brudklänning ihop. Det kommer att bli jättespännande att träffa flera personer från BT, hoppas många kan komma!

Bina, jag sa till min man att du hade pluggat en termin med honom, men han sa att han inte läste MKV 99, utan 2000.

• Hestia

Hej allihop!
    Gud vad kul att sa manga vill!!

Hitills har jag 17 stycken pa listan, varav tre tyvärr inte kan lördagen den 17:e! Vi skulle kunna säga nagot annat datum, men jag är rädd att alla inte kommer kunna nagot datum - vad säger ni??

Kirki och Fiddeli - Jag saknar era mailadresser!!

Jag är nog den som känner flest, vilket är 3 av 17. Bina och jag "känner" varandra genom hennes bror, Kirta och jag har fikat och kollat klänningar (som hon sade ovan), och Lillpaddan och jag har träffats en gang i ett annat sammanhang. Sedan vet man ju inte vilka resten är...

Jag hoppas att alla tycker det skall bli roligt, även om man inte känner nagon, alla har vi ju bröllop gemensamt, i nagon form!

Jag skall höra med sambon senare ikväll om lokal, även om vi blir 15 (inkl mig) sa blir det nog rörigt i var lägenhet! :)

Sa, tre kan ej den 17:e - skall vi kolla nagot annat datum?

Mailar till er när det kommer lite närmare, sa kan vi ju bestämma lite närmare om mat och grejer att ta med och sa!

Nya far gärna anmäla sig fortfarande!!!

Kram pa allihop!!

• Kirki

Hej Hestia !
    Gud vad kul att läsa att så många är intresserade ! Jag har länge väntat på detta ! Det är bara en tråkig grej, jag är bjuden på bröllop den 17/ 5 , en nära vän gifter sig i Skurup. Jag vill så jättegärna komma, för det låter som en kul idé , går det att ta den 15 maj istället el helgen därpå? Hoppas det går för jag har sett fram emot det så länge !min mailadress är : marrevasiliadou@hotmail.com
    kram på dej

• Bina

Fru Kirta, jag blandade ihop åren... Så kanske blandar jag ihop andra saker. Din man, eller den killen som är lik din man, läste systemvetenskap eller något sådant, och läste MKV 1-20 med mig (och 120 andra... hösten 1997

• Hestia

Ok, vi kollar sa här istället! Det kanske tar en tid för alla att svara, men vi har ju en manad pa oss!

Kan du komma pa en BT-träff den
    10 maj?
    17 maj?
    24 maj?

• cicelly

Som det ser ut idag kan jag vid alla tre tillfällen!

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?