• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Fru Kirta

Mig passar alla tre dagar. Jag slutar jobba kl 13:00.

• Katarina II

Kan den 17:e och den 24:e men inte den 10:e.

• LillPaddan

Jag kan inte den 10 maj, men den 24 går bra. Den 17 maj skulle kunna gå om vi börjar lite tidigare som Hestia föreslog.

• trollis

Hej
    ooooohh vad trevligt med brudträff. Får man vara med?? Vi gifter oss 23:e augusti. Kyrka och likal är bokade och jag har köpt klänning....sen har det tagit stopp i planerandet eftersom vi helt plötsligt gick och köpte ett hus och nu är mitt uppe i renovering och flytt. Jag hoppas få lite fart på bröllopsplanerandet genom att träffa alla er inspirerande brudar. Förutom att det låter såååå himla roligt.

Jag kan alla dagar.

/trollis

• fästmön

Hmm!

Hur ser det ut egentligen? Det verkar vara
    svårt att få till en dag som funkar?

Hestia - Ett förslag bara, vad tror du annars om att ha det en "helt" vanlig vardags kväll (inte i närheten av helgdagar/långledigt)?

Ser med spänning fram emot att träffa er alla!

• Hestia

fästmön - föreslog an vardagskväll först, men det verkade som de flesta ville ha en helg. Kanske en söndag da? Men jag tror att vilken dag vi än väljer, sa finns det nagon som inte kan! Tyvärr!!
    Har ingen koll pa helgdagarna, är nagot av dautmen nära en helg? Kristi Himmelfärd borde kanske ligga där nagonstans?

Hitills:
    10 maj: 12 st kan (av 15)
    17 maj: 13 st kan (av 15)
    24 maj: 10 st kan (av 15)

Vad säger ni, skall vi försöka en vardagskväll, eller är 13/15 ok?

• Lotta

Hej igen!
    Jag kan inte den 24/5,men hoppas på en av de andra Lördagarna.
    Ser fram emot detta.

• Kirki

Hej Hestia !
    Jag hoppas på att det blir en annan dag än 17 maj då jag är på bröllop. Kan vi inte ha det på en torsdag som du nämnde tidigare? Eller varför inte en söndag ? Det gör väl inget om man jobbar dagen efter? Jag vill så gärna komma för det hela verkar så himla kul!Kan vi inte ta 10 maj då 12 av 15 kan ? Det är ju bara en person mindre än den 17 maj ! Jag försöker på alla vis , det går ju en vardagskväll med eller ? Ok nu ska jag inte tjata mera men hoppas på vilken dag som helst utom den 17/5 då jag är på bröllop! kram

• Hestia

Ok, vi ser hur manga som kan pa söndagarna da! :)

11 maj?
    18 maj?
    25 maj?

• Fina 7/6-2003

Jag kan 11/5 sen är den 25/5 morsdag ifall någon då kanske ska hem till mamma!
    Detta kommer inte att bli lätt ;) Men annars...onsdagkvällar (även kallade lill lördag) kan väl gå att ordna? Eller?
    //Fina

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?