• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Hestia

hjärtat73 - Ni är mer än välkomna!!! Ni är ju de som kan fa mest tips egentligen, om t.ex. fotografer, och tips om festlokaler och klänningsaffärer och sa! Och jag vill t.ex. ha feedback pa min a prototyper pa inbjudningskort, och jag lovar att du räknas lika mycket i dessa asikter även om du inte gifter dig än pa ett par ar!

Vi började planera vart bröllop ca tva ar i förväg, och jag fick en massa "skäll" för det här pa BT, sa jag förstar helt klart hur du känner det, men vill absolut inte att du känner sa!!
    Kram pa dig! (Och pa Jema och pa alla andra som kommer gifta sig, fast inte riktigt än!)

• hjartat73

Bra Hestia...då kommer jag...

Kram

• Jema

Hjartat73!
    Jag ska heller inte gifta mig ännu, fast jag ska ändå dit.
    Jag har igentligen inget att bidra med förutom min närvaro då

Jema

• cherlindrea

Och jag gifter mig inte förrän nästa år, men vill gärna få idéer och en trevlig dag.

• Hestia

Hej pa er allihop!
    Jag har precis mailat ut lite mer info!
    är det nagon som inte fatt mail sa säg till!!

• Lundia

Ja, av någon anledning så har jag inte fått mail-igen, men det har krånglat mycket sista dagarna på min mail.
    Kunde du vara söt och skicka ut mailet med info till mig igen?

• Hestia

Lundia - Mysko!! Jag skickade till dig, men har skickat igen!

• trollis

hestia mitt mail har oxå krånglat några dar..så jag har inte fått info om träffen
    kan du skicka mail med info till mig igen?

kramisar
    trollis

• Marja

Vad skoj,

hade gärna velat vara med men gifter mig den 17/5, så jag är inte ledig den 18/5...
    Synd - det hade varit jätte skoj att träffas

• Jema

Hejsan!
    Är det för sent att bestäma sig nu, eller?

Jema

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?