• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Fru Kirta

Båda dagarna passar mig, jag arbetar dock lång tur lördagen den 17/5 och slutar 15.30. Går det bra om vi kunde träffas efter det? Jag och Hestia är ju nästan grannar, så jag kan ta mig bort dit på ett par minuter.

Den 15/5 slutar jag antagligen som vanligt kl 13.00 och den dagen passar mig också.

• Fru Kirta

Jag kan ta med bilder från vårt bröllop.

• charmtroll

Får man vara med trots att man är Lundabo och inte gifter sig förrän nästa år???

• Hestia

Kirta - Det är bara komma när du slutat jobba!
    charmtroll - Klart det gar bra!! Välkommen!!

VIKTIGT!!! Jag har KATTER!! Vet att vicki är allergisk, är det fler som är det?? Jag tror jag kan fixa en annan lokal om fler är allergiska!

• Lotta

Hestia,vilket härligt engagemang,jag tar hellre en Lördag,då kan man riktigt mysa.
    Man kan behöva prata bröllop utan att någon tröttnar*ler*
    Här är min mail adress förresten
    lagby@hotmail.com

• Bina

Hestia - låter kanon! Hoppas att jag nu inte blir hippad just den lördagen...

• hjartat73

Torsdag eller Lördag spelar mig ingen roll men som sagt jag gifter mig ju inte på ett bra tag men kul verkar det ändå!

Kramar

• cicelly

Jag kan oxå lördagen den 17:e.

Skulle det vara brist på utrymme och fler kattallergiker kan vi ju hoppas på fint väder och istället gå ut i en park. Bara det är någolunda vindstilla så att inte inbjudningar och foton blåser iväg!

Mailar min mailadress till dig, Hestia!

• Fina 7/6-2003

Hej!
    Jag kan oxå lördagen den 17:e maj...MEN jag har fruktansvärd kattallergi...jag klarar ett par timmar med medecin :) men sen blir det kris!

Men det gör inget om jag bara stannar en stund...ni andra ska inte bli lidande för det! Bara jag får träffa er så är jag nöjd!
    Kram Fina

• Jema

Låter jätte kul, fast jag inte gifter mig förän om något år. Men som sagt året spelade ju ingen roll
    Mne tyvärr kan jag inte lördagen den 17/5, jag fyller år då...

Jema

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?