• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Bina

Jag kan den 10 och 17 som det ser ut nu. Har mailat dig, Hestia, när jag kan (andra dagar...)
    /B

• hjartat73

Hej hej!

Jag kan 10 maj och den 17 maj.

Kram

• vicki

Jag kan oxå alla tre.....har dock en brud som ska sminkas den 17:e så jag kanske blir lite sen? Beroende vilken tid du tänkt dig. 17:00, 19:00, 21:00 ?

Puss o kram
    vicki

• Kirki

Jaa, jag kan både 10 maj och 24 maj !! Hoppas de andra också kan . Det var ju typiskt att jag var bjuden på bröllop den 17 maj! Hoppas att det går att fixa !
    kramar till er

• cherlindrea

Jag kan den 10:e och den 17:e (den 24:e är det schlagerfestivalen).

• MalinP

Det verkar som jag kan alla tre datumen. Vilken tid på dagen/kvällen hade ni tänkt?

• Hestia

Jag hade nog tänkt att vi kunde börja pa eftermiddagen, vid typ tre, sa att folk som gör annat pa kvällen skall kunna komma en stund ocksa!

Hitills:
    10 maj: 7 st kan (av 7)
    17 maj: 6 st kan (av 7)
    24 maj: 4 st kan (av 7) - tycker nästan vi skippar det datumet - alla vill väl se eurovisionsschlagerfestivalen? :)

Keep 'em coming!!

• fästmön

Hej!

Jag kan den 10:e!

Jag hinner inte vara inne här så ofta som jag skulle, är lite för mycket att göra på jobb! Därav mina få inlägg

• Fina 7/6-2003

Hej!
    Jag kan oxå vid de tillfällen som skrivits. :)
    Ha det så bra alla!

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?