• Hestia

Nagon som är sugen pa Malmöträff?

Hej!
    Jag rullar gärna igang en Malmöträff, om nagon har lust att komma!
    Vi pratade om det pa chatten precis, och tyckte det skulle vara roligt!
    Spelar ingen roll vilket ar ni gifter er, eller om ni redan är gifta, tycker jag - hänger ni pa BT är ni kvalificerade!! :)

• Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?
  • Koala

Såg också detta precis - kul initiativ och vilket jobb för dig, Hestia! *imponerad över att du inte svimmat av utmattning* Får ta och maila dig imorgon med min kan-i-maj-lista. Godnatt på er!
    /Koala

• Hestia

Hejhej!
    Dumma mig, glömde att lägga ut min adress igen!
    Den är: brud_hestia@yahoo.se

Hitlls har jag fatt in 14 svar, sa fortsätt skicka, sa kan vi bestämma datum denna vecka!

En löjlig detalj kanske, men det skulle vara bra om alla som mailar skriver sitt BT-namn ocksa, sa jag kan pricka av er fran listan! :)

Vad kul att ni tycker det skall bli kul!!!

• Hestia

Kirki - Ok, da har jag kryssat av dig!!

• Hestia

Hej!
    Har fatt svar fran de flesta nu, alla är jättesnabba!!

Saknar fortfarande svar fran:
    Fiddeli
    Jema
    MalinP
    fästmön

Maila mig pa brud_hestia@yahoo.se , är ni snälla! :)

• vicki

Vilket datum lutar det åt Hestia?

vicki

• Juli-03

Åh vad skojigt det här låter! Hoppas att det fortfarande är möjligt att få vara med!?!?
    Jag kan nog de flesta dagar i maj men jag mailar dig Hestia så får vi se.

• Hestia

Hej allihop!
    Jag har fatt en hel massa mail, och just nu är vi 26 stycken som är intresserade!! Jätteroligt!!!

Det lutar at den 18 maj, Fina är den enda som vet säkert att hon inte kan den dagen (jätteledsen Fina!!!!)

Mailar ut info om det, men har fortfarande inte allas mailadresser sa lägger ut infon här ocksa! (Fast datumet är det enda jag har just nu!) ;)

• Hestia

Nu har jag mailat ut till alla!
    Har ni inte fatt mitt mail sa maila mig! :)

• Kirki

Hej Hestia !
    Jag har inte fått mail från dej, har du inte fått min mailadress ? Här är den : marrevasiliadou@hotmail.com
    Jag mailade på brud hestia men fick ett message från hotmail att mailet ej kom fram.Skumt, men nytt försök nu.

Svar på tråden Nagon som är sugen pa Malmöträff?