• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Dessutom är det ofta nick som jag inte känner igen (och då känner jag ju igen vääääldigt många här) och de har ingen presentation, inga gästboksinlägg, bilder, bröllopssida eller nåt...

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-03 21:26:17 följande:

Nej, se på f*n - de är ju rent av TACKSAMMA!
    Mm, förvånande!
  • Nienna

Här är en till som ska stupa i säng... Sov så gott brudar, vi ses i morgon bitti.

• Nienna

Borde förresten inte Anja komma och Hohooa nu när vi andra går och lägger oss.

• Nienna

Snitte- 5/7-2008 skrev 2008-04-03 22:09:47 följande:

Hej tjejer kikar in en sväng på jobbet här jag Vad är det för tråd du har starta pumpkin?Englali: men de två ringarna jag kikade på sist jag var inne ser väl ut som vigselringar... bara man har 2 ihop kan man ju inte se mer gift ut sorry att jag inte orkar läsa ikapp är aaaastrött så jag bli nog itne här så länge... skyller allt på antibiotikan... skulle träna igår... orkade 10 min sen höll jag på att dö... då sa de ute i receptionen att det inte var så smart att träna med antibiotika ...*ooops* får hålla upp i 10 dar nurå Vad har jag missat?
    Vi har haft nostalgidag idag, ljuva 80-tal! Trolltyg, Solstollarna, Lili & Sussie mm mm. Många härliga Youtube-klipp!
  • Nienna

Oj, vi har snackat oss igenom över 40 sidor här idag! Och då kom vi inte ingång förrän vid 8,30!

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-03 22:15:16 följande:

Jösses Och då har det varit ganska lugnt på eftermiddagen/tidiga kvällen också
    Ja, precis! De flesta sidorna "gick åt" mellan 8,30 och 13,30!
  • Nienna

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 22:16:53 följande:

jaha nu vet alltså daniel vad hans skor kostade och är skitsur på mig för att jag LJUUUUUGER för honom suck
    Trist! Han han varit här inne och läst?
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.