• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-03 22:19:01 följande:

Ok han var inte sur... men han blev nog lite förnedrad över att han blev framställd som en idiot här inne... pussgurkan...
    Men det är det väl ingen som tycker? Inte jag iaf...
  • Nienna

Du är inte den enda som drar av på priset när du berättar för din sambo vad saker kostat...

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-03 22:24:08 följande:

Apropå många inlägg så har jag skrivit nästan 16000 inlägg på BT
    OMG! Tja, jag närmar mig 1000 iaf, men så har jag ju bara varit medlem sen i december och börjat skriva på allvar i februari...
  • Nienna

Ja, nu slocknar snart min iBook, batteriet är slut för idag. Natti!

• Nienna

Nä och om hon blev medlem i september 2007 och hade ett uppehåll på 6 månader borde hon ju börjat det uppehållet på en gång och precis kommit tillbaka.

• Nienna

Ja, jag väntar på att min dator ska slockna... Vilken sekund som helst... NU!

• Nienna

God morgon brudar!

Här är det en grå och dimmig dag, vilket är rätt skönt för då behöver man inte må dåligt för att man sitter inomhus hela dagen...

• Nienna

Vi tänkte äta pizza idag, men det blir tacos istället här också. Ska iväg och hämta valpen i morgon och då blir det mest troligt McD och två onyttiga middagar i rad är en för mycket.

Anja - Pencil tror jag blir bäst, som du säger ska du nog ha den så enkelt som möjligt eftersom din klänning är ganska "mycket" i sig,

• Nienna

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-04 10:29:47 följande:

Tycker Daniel inte om tacos?! Vad är det för FEL på människan?!
    Ja, precis! Är det själva köttfärsen han inte gillar eller? För man kan ju ha precis vad man vill till. I vår familj har vi gärna jordnötter och gräddfil, vilket min sambo tyckte var heltokigt. Han å andra sidan har banan till vilket jag tyckte var knäppt!
  • Nienna

Nu blir ju jag också sugen på slöja... Hmmm...

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.