• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Godnatt Englali!

Jag ska nog försöka sova också, fast jag har redan sovit nån timme ikväll med sonen. Nu har precis varit ute med valpen och lyckats få honom att kissa där istället för inne.

Vi ses i morgon.

• Nienna

Hej tjejer!

Här har vi haft besök av kompisar med barn idag, jag gjorde dumlekladdkakan och bjöd på och den var såååå god!

Idag blir det pizza till middag, jag skulle göra porterstek men lyckades bränna såsen (satt och surrade med kompisen). Jag räddade i alla fall köttbiten, så jag får göra ny portersås i morgon så kan vi äta det då.

Nu har jag lagt upp några bilder på Buzz i blogen: bannahoj.blogspot.com

• Nienna

Tack! Han är sååå go, man vill bara kela med honom hela tiden.

• Nienna

Fröken Planera skrev 2008-04-06 17:10:42 följande:

Ååååå Nienna, vilke go valp. Jag blir så sugen..!
    Ja, han är supergo! Man vill ju att han ska vara valp för alltid, med stora tassar och långa öron. Just nu sitter jag på köksgolvet och han ligger och sover med huvudet på mina ben.
  • Nienna

Fröken Planera skrev 2008-04-06 17:57:39 följande:

Mmmm, jag hade inte kunnat lämna en sån söting ens om jag skulle behöva gå på toa.. hahaha Jag är extremt svag för hundar. Tyvärr så är inte min sambo det. Eftersom jag har ett resande jobb, så är jag i stort behov av att även han skulle vara en riktig hundmänniska..
    Ja, speciellt i början är det ju viktigt att man finns där hela tiden. Min sambo har tagit ledigt i en vecka nu, sen sitter ju jag hemma och pluggar så han kommer ju inte behöva vara ensam nåt än på flera månader. Så för oss var det en perfekt tidpunkt att skaffa valp nu.
  • Nienna

Ibland blir man förvånad. Jag har suttit med ett arbete i flera veckor och skickade in det och fick ett G, ett annat snodde jag ihop på en timme och det fick jag VG på.

Anja - Hoppas du får jobbet, låter ju kanon. Även om det är ett vikariat så är det ju bra med erfarenheten!

Flamora - Jättefina ringar!

• Nienna

Fy, här är det full snöstorm ute! Men det var ju väntat, man ska inte inbilla sig att våren kommer så tidigt här uppe...

• Nienna

Nu känner jag mig som en jobbig nybliven mamma som inte kan sluta tjata om sin bebis, men kolla in min blog: bannahoj.blogspot.com Har precis lagt in en liten film på Buzz.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.