Vill iallafall säga några saker nu efter att jag försökökt skumma ikapp tråden:
Lappis, Frejis och Telis!!!
Jag tänker på er!!! Och jag håller alla fingrar och tår jag kan för att det ska gå vägen för er alla!!!!!! Iiiiiiiihhhh!!!! Det är ju bara såååååå otroligt spännande att ni alla "ligger i fas" nu nästan och ska göra era IVF:er ungefär samtidigt!
Jag förstår att ni tycker det känns både jobbigt, spännande och likgiltigt inför era försök. Denna berg-o-dal-bana gör ju att man lätt blir knäpp. I know.
Men jag skickar iallafall en bunt med varma kramar till er som lite stöd inför den här tiden!!
Och så är jag avis över att jag inte får vara med på er "supertråddejt"! Å det hade jag velat. Stockholmisar OCH Götisar samtidigt!!!!!!
Ingen som vill träffas här på manhattan istället????
Vilma,
grattis till böjen! Härligt!!!
Oms,
energikram till fig gumman!!! Hoppas att lilltjejen snart växer från den värsta refluxen. Det lät grymt jobbigt, men som vanligt låter det som om du trots allt har koll och tillräckligt med energi för att orka ge kärlek också!
Koko, Vänner, Piggelin, Muggles, AM och BS (hm, om jag glömt någon ber jag om ursäkt men det blir alltid lite vacuum när man försökt läsa ikapp flera dagar på en gång),
så kul att läsa även era inlägg om hur vardagen är med bebbarna!
Page,
skönt att se att du mår bra! Haha, så jag "väckte" dig tyckte du...? Ja, det var mest det att jag blev lite orolig av nättystnaden....
Vickan,
jobba på du men glöm inte att ta det lite lugnt mellan varven också! Viktigt med återhämtning för att man sak kunna ladda batterierna! kram!
Nattson,
bra att du kollar om det är UTI!!!! Hoppas du blir bra snart!
Oj, om jag glömt någon nu så ber jag som sagt om ursäkt.
Nu sak jag gå och sova. känner mig ganska slut i rutan...
kram på er!