Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

Barnkarusellen

Å Tinga!
    Vad skönt att höra!!
    Bra at din läkare var en lugn person också. Som inte drar i nödbromsen och stressar upp patienterna i onödan!
    Tycker det låter väldigt bra att du blir halvtidssjukskriven nu. Då har du alla chanser i världen att ta det lugnt men ändå inte bli stressad över att "du inte hinner något"...

Lappis,
    ja till viss del är det kanske jobbhangover.
    men mycket beror nog på att jag är i ett sådant skede i jobbet nu att jag faktiskt ständigt funderar på jobbet (mer eller mindre aktivt) vilket jag av erfarenhet vet gör mig trött. Hjärnan vilar liksom aldrig riktigt.

• sweetstreet

Å jag kan längta till Stockholm ibland jag....
    Det är ändå en av de vackraste städer jag vet!!!!! .-)

Mmmmm.....*längtan i blick*

fast om jag var snorrik skulle jag vilja ha en lägenhet i Stickholm där man kan vara på sommarhalvåret, en lägenhet här i NYC där man kan vara vår och höst, och sedan ett hus på Kauai (Hawaiis nordligaste ö) för resten av året!

Naaaaaaaajjjssssssssss!! .-D

Hm, det är bara kulorna som saknas...!
    Tror tyvärr inte min kula o ljumsken fungerar lika bra vid hus- och lägenhetsköp .
    Annars hade det ju varit en enorm investering med detta bråck!

• sweetstreet

Varför har man inte en massssssssapengar så man kan bo precis exakt där man vill NÄR man vill?!?!?!???

Fast med det här klimathotet hängande skulle det väl änåd inte fungera eftersom man ju inte får resa nuförtiden...!
    Haha, att simma mellan Stockholm-Nyew York-Hawaii hade nog blivit lite för jonbigt...!

• sweetstreet

Haha! Vad ni är blygsamma tjejer!!
    är det bara jag som vill ha ett hus och lägenheter på olika sidor av jorden....?!?

Telis Kom igen nu då!!!!!!
    Visst vill du gärna ha ett hus i Banf eller Whistler eller så också???

Annars börjar jag ju känna mig supergirig här....

• sweetstreet

Nenne gumman!
    Förresten tycker jag det låter strålande ifall du och maken kommer på semester hit till new york i sommar!
    fast beroende på när ni tänker komma (för komma gör ni väl?!) så kan jag inte lova fika eftersom Lillskruttisen är beräknad till 20 juli. Så blir det runt där i korkoarna kanske det inte fungerar med fika???

• sweetstreet

Hehe Nene!
    Vi ahr utsikt, men bara en massa hus...!

(se min bild som jag har här. Det är vår kvällsutsikt)

• sweetstreet

Men Lappis!
    Hallå!!
    Vad du blev praktisk nu då helt plötsligt!!!
    Det var väl inte det som var meningen med denna drömning...

haha!!!

Tycker att det är en bättre anledning att du väljer frankrike för att du älskar Frankrike helt enkelt!!!

• sweetstreet

Nenne!!!
    just SÅÅÅÅ menar jag!
    inga praktiska tankar här inte.
    bara dröm på!!!! .-D

Och förresten då ska även jag lägga till en stuga i Stockholms skärgård!!! Mmmmmm!!!!!

• sweetstreet

men telis!!!!!

När du kan få kanadensisk skidåkning! Eller kanske Colorado???!!

Jaja, varför är det bara jag och Nenne som tutar och kör...??
    vad är vi för personer egentlgien???
    Dålig läggning? Svag karaktär?
    För mycket dröm och för lite verklighet???

Vår psykoanalytiker page är ju på långvarig semester från tråden också så inte kan vi få ngt utlåtande från henne heller. Suck!

• sweetstreet

Ok, början av juni är jag här!!!!

Cooooolt om ni kommer!!!

Svar på tråden Barnkarusellen