Barnkarusellen
heeej Tinga!!!
Vad härligt ni verkar ha haft det!!!
var det vår än i paris???
Skoj att du är tillbaks i tråden dock säger egosweetan...
heeej Tinga!!!
Vad härligt ni verkar ha haft det!!!
var det vår än i paris???
Skoj att du är tillbaks i tråden dock säger egosweetan...
Telis hur går det med nysningarna???
Läste ikapp och såg att du ahde lite nysproblem...
Fattade dock aldrig riktigt ditt knep mot nysning med tummen och pekfingret, eller vad et nu var...?!
aha! Tycker det låter så trixigt...
att just fingrarna skulle kunna göra att man inte nyser...
Oj jag mikssade också!!!!!
GRATTIS Tinga!!!!
har du vuxit mer nu förresten Tinga??
Själv tycker jag magen blivitjättestor på jättekort tid. Hm.....
men jämfört med dig lär det vara nada....
Vet inte ifall du har adressen till min blogg, men där har jag lagt ut två magbilder i ett inlägg nyligen (det heter typ "Stor i jämförelse med.."). En från vecka 20 ca, och från förra veckan ungefär.
Bara för att visa skillnaden.
Piggelin ville jag skulle skicka bilden till Mugglan också för galleriet, men det har bara inte blivit av.
Visste inte att dur edan känner av foglossningar också. Bra iallafall att ditt bälte hjälpte när du vandrade runt på paris gator!
Själv känner jag inget sådant. och bråcket är fortfarande inte värre. Däremot har jag varit sjukt trött denaste 2 veckorna....
Men tror det beror på att jag haft ganska högt arbetstempo sista tiden. Jobbast 7-dagars-veckor och typ 10-12 timmars arbetsdagar.... Hm, man har inte samma buffertkapacitet i kroppen nu som man brukar ha?? Så sådana veckor sliter ut en snabbare...
Men nu idag jobbar jag hemifrån för att ta det lite lugnare. och imorgon har jag tänkt vara ledig faktiskt. För att göra ingenting och bara slappa!!!!!
Det känns jätteskönt och lyxigt!
Telis!
Jo det såklart!!!!
Konstigt att det inte hjälper mot dina nysningar nu, när det brukar hjälpa normalt!
I övrigt förutom tröttheten, så känner jag mig emr och mer som en ko!!!!!!
Alltså ärligt talat!!!
Detta med att vara gravid ger ju en massa förändringar i kroppen som man ju "kände till" redan innan.
Men för att gå in på snaskiga detaljer (känsliga läsare bör scrolla NU!!!!! ) så tycker jag att hela mitt "underrede" har blivit helt groteskt stort!!!!!!
Alltså det känns som om blygdläppar och hela kittet liksom är som ett stort juver!!!!!!!!!
Hm, detta har alltså inget att göra med mitt bråck även om den svullnaden såklart hjälper till lite. men det är ju lite högre upp. mer i ljumskvecket liksom.
Man detta kojuver som känns som det dinglar ikring det har jag inte riktigt vant mig vid än.
Och efter 6 så är det ju om möjligt ÄNNU större!!!!!
helt galet!!!!!!!!
Kanske bör skaffa mig en kobjällra?!?!?!?!
Oj!!! Nu skrämde jag visst bort alla med mitt pladder...!
Och inte blev det bättre med mitt kosnack...
Woooooops!!!!!!!
Jaja, kasnke ska återgå till att jobba lite istället då....
Å gosnosen!!
DU var här!!!
tack för att du berättar.
Då förstår jag lite mer.
jag kan ju ignet om detta men det jag vet är att Kokosen ju fick endast ett par ägg när hon gjorde IVF. tror det var 2????
Men det de satte tillbaks efter befruktning var ju faktiskt Conny!!!!
Så jag tror att det där med kvalitet och kvantitet är två olika saker!
För har inte Lappis också sagt något om någon kvinna hon kände som fick supemånga äg visd äggstimulering (IVF) men att inget av dem var så bra???? Har iallafall för mig att hon nämnt något liknande?
Hoppas ni kan få lite mer utförligt svar från SH och/eller CvL!