Barnkarusellen
Å jag måste få bara få säga Cicci!! DU ÄR BARA HELT UNDERBAR!!!
jag tror jag skulle kissa på mig som jag skrattade efter ditt whiskeyinlägg!!!!!
Skööönt!!!!
Sedan hoppas jag att alla om är sjuka nu är bättre.
Vänner, det lät verkligen som en dag från helvetet. Kram på dig och krya på dig!
Telis, jag håller som sagt tummarna så de är blåååååå!!!!
Izzie, skönt att mjölkstockningen verkar vara över och att lilltjejen sover så bra på nätterna!
Lappis, jag tror att det är vanligarwe och vanligare med jujst IVF:er så att stöta på par som genomgått detta kommer säkert inte vara alltför ovanligt. Men visst, det var ju ändå en osannolik slump att ni hamnade bredvid varandra!!
Hur gick det med sprutorna och resan?? Eller var det kanske inte denna resan som det var et ev problem???
Ni får alla ursäkta om jag är lite "off", men jag hinner inte riktigt in här så mycket under dagarna i veckorna och att läsa ikapp under helgen går "sådär". Jag hinner glömma vad fasen jag läser när det är flera sidor samtidgt.... Hm, ålderstecken? Eller graviditetstecken??
Tinga, har din mage exploderat?!?
Min mage har växt som fasiken den senaste veckan också. På en enda vecka har den gått från i stort sett "osynlig" till att definitivt synas! liten kula. Hm, MÅSTE snart få tummen ur och kolla in lite mammakläder eller så. Mina brallor verkar sjunga på slutklämmen nu. I fredags var jag tvungen att knäppa upp knappen när jag satt ner på jobbet. Tyvärr glömde jag stänga den när jag var uppe och gick så det såg säkert lite roltigt ut....
Nattson,
jag tycker det är coolt att vi ligger så lika!! jag har BF 20 juli och du 17!
Har du vuxit ur dina vanliga kläder eller kan du fortfarande ha dem???
Ang att föda lite tidigare så gjorde ju Cicci det mned. Så kanske får du även samma BF på riktigt som hon??
Själv slår jag vad om att jag kommer gå över tiden. Läääänge säkert så att man måste svettas på här som en stor flodhäst när det är som hemskast med värmen, Puh!!!!
Fast jag oroar mig inte så mycket ändå måste jag säga... Det blir som det blir.... Man kan ju alltid trösta sig med att det blir rätt skönt att vara hemma från jobet med ny bebis när det är sommar iallafall jämfört med typ nu.