Barnkarusellen
Tinga!
Sådan är min livsfilosofi också. tt försöka att inte ta ut oro i förskott!!
Om problem uppkommer får man ta iut med dem då!!
Annars är det ju ändå som om man upplever samma problem två gånger! Först när man oroar sig för dem INNAN de kommit, och sedan när man väl står där mitt i dem...
Näe, om man gjorde så vore ju livet fullt av problem hela tiden. Det går inte!!
Ja det har varit mycket den senaste tiden.
På jobbet och även privat.
Förra veckan var M's moster här och blev magsjuk på kuppen. Hon förlngde då sin vistelse eftersom hon var alldeles för sjuk när hon skulle flygut hem. Själv hade jag ett seminarium jag skulle hålla förra fredagen så de var mycket jobb med det under förra veckan.
Denna veckan kändes först lite lugnare, men jag skulle skriva en project report för ettt grant vilket är dead line imorgon, så det plus mitt vanliga jobb har tagit mycket tid.
Och denna veckan har jag desutom känt mig tröttare än vanligt på kvällarna, vilket gjort att jag inte orkat så mycket när jag kommit hem.
Tyvärr.
Man önskar ofta att man bara behövde typ 4 timmars sömn, och att man hade energi som ett helt kärnkraftsverk. Tyvärr är det inte så för min del...
Sju timmars sömn minimum under en längre period behöver jag, och nu ibland nästan mer. Och itne är man ettt kärnkraftverk för det...!