Barnkarusellen
Å någon som hört något från Telisgumman!!!????!!!????
jag är sååååååå spänd!!!
Annars har jag som vanligt inte hunnit in här förrän nu. Igår var en knasigt fylld dag. Och den var rätt jobbig. De som läser min blogg vet ju det kasnke? idag känns det dock någo lite bättre.
Jaja, idag snöar det jättemycket här ioch det känns skittrist för jag vill ha våååååååår!!
Men det är iallafall fredag. Det tröstar jag mig med.
Mrs B och Nattson,
Vi ska på NHL match nu på söndagkväll!!!! Jättekul!!!! Ny Rangers vs Flordia Panthers i madison Square Garden! Å jag äääälskar hockey!! Var på en Rangers match för ca 1,5 år sedan då mot NJ Devils och den var sjukt kul! Vilken stämning!!!!!!!!
Hoppas att "King Henrik" står i målet på söndag och att han gör det bra! Har faktistk ett urklipp om honom uppsatt på jobbet vid min skrivplats. man måste ju få vara lite patriotisk när man är i patrioternas eget land...
Kul för er att ha trådträff imorgon också. Som vanligt vill jag vara med men det går ju inte. trist.
Cicci,
hääääääärligt med Victor! Du ska se att det kommer gå bra nu!!!
Och det där med magen, tja det spelar ju egentligen ingen roll. haha!
Tycker min är olika stor varje dag beroende på vad jag ätit/äter!
Idag t ex är den liten nu på morgonen. Hm?
BS,
fy vad det låter jobbigt med sjuk Iris. Hoppas hon snart blir bättre. kram!
Tinga
ha en underbar madridresa!!! Låter härligt!!!!
Piggelin,
tack !Nu blev jag generad,,,, Men det är väldigt skoj att du följer bloggen! Och kul när du kommenterar ibland!
Zozo,
skönt om det börjar lätta för dig nu. Det är som att vakna upp till ett nytt liv, jag lovar!!!!
Liten,
Oj vad du verkar vara mästermamma redan! Och vad sööööt Mindre var!!!!!!! Eller kah menar ÄR såklart...
Lappis,
vin låter väl inte fel!!!!!!!!