Barnkarusellen
junilejon: uj, det lät dramatiskt med bilen, hoppas ni fått upp den ur diket nu! Och vilken tur att det gick så bra med dig och kotten!
Liten: bra gjort att ge Mindre eget rum tycker jag! Vi gjorde ju så med Moa när hon var 8v och det har jag aldrig ångrat. Men det mysigaste som finns är att smyga in till henne innan vi lägger oss och se så att hon sussar bra (inte har glidit ner från kudden el så). Att se sitt barn sova sött är hög mysfaktor!
Sweet: så du har fått bråck du - tänk vad mkt man kan råka ut för vid en graviditet som man inte hade en aning om. Hoppas att det håller sig "på plats" och inte ger några komplikationer. Hur går det med dina arrayer nu för tiden?! El har du "gått vidare" till andra saker? Apropå det, det var länge sedan man hörde av StoraSyrran nu...
Telis: låter som en underbar UCPA-resa!!! De där ostarna vet jag vad du talar om... Jag brukar alltid ha gått upp 1-2kg på de där resorna - trots 8h tuff skidåkning per dag Fanns det inte glassbuffé också el har de tagit bort den??
Moa har fått sin första tand upptäckte vi igår. Annars sover hon numera till kl 06 på morgonen och hela familjen mår bättre. Själv fick jag sova imorse för maken tog henne så jag har sovit drygt 10h i natt!! Såhär utvilad har jag inte känt mig på 7 månader...
Vi har ätit underbar mat som maken har lagat (i lördags lammytterfile marinerad med örter och vitlök med rostade rotsaker och balsamvinägersås med touch av svarta vinbär - MUMMA!), druckit goda viner och ätit praliner till efterrätt och mera godis sen. Uj, nu får jag ta tag i träningen till veckan!!!
Ang Pirr så träffade jag och Piggelin henne i torsdags och då mådde hon super och var laddad men det kan ju ha hänt saker sedan dess