Inlägg från: AnneiLund |Visa alla inlägg
  • AnneiLund

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Godnatt bejby!!

• AnneiLund

Finns det någon vääääänlig själ som kan lösa ut min biljett? Jag kommer till bion 18.10, hinner inte komma dit 17.30, bion börjar 18.30...jag loooovar att komma, men skulle bli glad om ngn vill lägga ut för min biljett

• AnneiLund

Jag kan inte ha sex.....buuuuuhhuuuuuuuu
    Jag kan knappt kissa....buhhhuuubbuuuuu
    Jag har trosor från 1800 talet på mig....buuuhhhuuuu

• AnneiLund

Håller på att fixa en modell av våra bord som ska in i festprogrammet....fan det eju skit svårt......
    Ska ha ett låååångt honnörsbord med 6 st kortare tungor.....
    Ngn som vet var jag kan fixa en sån, den som finns på BT är inte möjlig med 6 tungor....

• AnneiLund

Ja eller hur Anja???!!! Det är så himla krångligt!!! Shit..... Men jag behöver fixa mina bord nu!!!!! Shit.....
    Jag vet at InDesign som är ett Mac-program tydligen ska vara grymt......men det har ju inte jag, vi har ju en Pc..

• AnneiLund

ha ha ha

Du är så skön, jag tycker du gör helt rätt
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 10:46:04 följande:

anjasbrollops.blogg.se/1212655126_tummen_ur_r...Läs detta och kom gärna med kommentarer om vad ni tycker om mina tokigheter. Jag känner mig verkligen galen ibland men jag har mått halvkasst över detta länge.Hoppas att det är ok att jag lånade och gjorde om din bild lite Flamora
  • AnneiLund

Japp helt ärlig när jag säger att det är stooor skillnad, men jag tycker fortfarande att DIN är väldigt vacker!!!

• AnneiLund

Åh fy fan, hur man kan göra så mot sitt eget barn är helt ofattbart!!! I min mening så är VI föräldrar ALLTID föräldrar och ska faktiskt vara dom som sträcker ut en hand och inte tvärtom egentligen. Men nu när Daniel ändå gär det...så reagerar hans pappa så här.....
    Äh fy fan, så jävla dysfunktionellt....
    Lider med Daniel, verkligen....
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 09:58:07 följande:

godmorgonLabbråttan SUPERCOOLA placeringskort!!! Vilken fantasi du har!Vet ni, jag är ARG, rasande ARG.Igår fick daniel äntligen tag i sin styvbror (eller rättare sagt hans fru) och han passade då på att fråga ifall hon visste ifall hans pappa och fru kommer. (Daniels pappa alltså, de har ju ej pratat på flera år men jag har ju skrivit brev till dem och skickat foton på barnen osv och nu sträcker lixom daniel ut en hand och jag skrev även ett litet extra kort till dem inbjudan om att detta kanske kunde vara början på ett umgäng mellan oss så att de får lära känna våra barn osv, satt och filade på det brevet LÄNGE för att det skulle bli helt rätt.)Iallafall så säger då styvbroderns fru att han slängde det utan att ens öppna det (hade ju transparenta kuvert så man såg ju att det stod Vi gifter oss) och att ingenting kan rubba honom, han är ju som han är. Typ...Så nu är jag galet arg, rasande besviken och lider så ofantligt med min älskade. Hur f..n kan man göra så mot sitt barn????Det är obegripligt och jag vet att det solkar ner allting för Daniel.Fy så jä..la lågt, ruttet och omoget. Det är inte klokt!(men nu vet man ju verkligen var Daniel har sitt temprament och sin långsinthet ifrån iallafall)
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4