Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Godnatt bejby!!
Godnatt bejby!!
Finns det någon vääääänlig själ som kan lösa ut min biljett? Jag kommer till bion 18.10, hinner inte komma dit 17.30, bion börjar 18.30...jag loooovar att komma, men skulle bli glad om ngn vill lägga ut för min biljett
Jag kan inte ha sex.....buuuuuhhuuuuuuuu
Jag kan knappt kissa....buhhhuuubbuuuuu
Jag har trosor från 1800 talet på mig....buuuhhhuuuu
Herpes......Anja ska vi byta?
Håller på att fixa en modell av våra bord som ska in i festprogrammet....fan det eju skit svårt......
Ska ha ett låååångt honnörsbord med 6 st kortare tungor.....
Ngn som vet var jag kan fixa en sån, den som finns på BT är inte möjlig med 6 tungor....
Ja eller hur Anja???!!! Det är så himla krångligt!!! Shit..... Men jag behöver fixa mina bord nu!!!!! Shit.....
Jag vet at InDesign som är ett Mac-program tydligen ska vara grymt......men det har ju inte jag, vi har ju en Pc..
jag e på radio nu
102.6
ha ha ha
ha ha ha
Du är så skön, jag tycker du gör helt rätt
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-05 10:46:04 följande:
Japp helt ärlig när jag säger att det är stooor skillnad, men jag tycker fortfarande att DIN är väldigt vacker!!!
Åh fy fan, hur man kan göra så mot sitt eget barn är helt ofattbart!!! I min mening så är VI föräldrar ALLTID föräldrar och ska faktiskt vara dom som sträcker ut en hand och inte tvärtom egentligen. Men nu när Daniel ändå gär det...så reagerar hans pappa så här.....
Äh fy fan, så jävla dysfunktionellt....
Lider med Daniel, verkligen....
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 09:58:07 följande: