Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Känns det rätt så är det rätt!!!!!
Gud kan det inte bli sommar snaaart?
Känns det rätt så är det rätt!!!!!
Gud kan det inte bli sommar snaaart?
Sommar sommar sommaaaaaar
89 dagar kvar tills mitt bröllop...
H AH AH HA
Hör ni...MITT bröllop!!!!!
Asgarv!!!
Vet ni...
Man borde fan öppna en bröllopsaffär....tänk så mkt kul, tänk att träffa alla blivande brudar och liksom glädjas med dom!!!!
Ibland spyr jag på mina gubbar i slips...visst pengarna är bra....men det handlar lite väl mkt om dom kan jag ibland tycka...ska bli så JÄVLA sköööööönt att resa bort i en mååååånad!
Gaaaahhhhhhh
ÅÅÅÅÅÅÅ
MMMMMMMM
Programledaren Karin på TV 3 är så JÄVLA SMAL!!!
Rätt snygg e hon också!!!!
Hmpf....
transport kanske,,,
Jag kör på ettan!!!!
Fast skorna va bäst!!!
Hej tjejer
och välkommen tillbaks Fysio!!!
Är det någon här som vet vart man kan fixa sina naglar bra och till ett ok pris? Jag har ganska korta fula små stumpar som jag vill få lite fina till den stooora dagen (87 dagar kvar)....
Jag har hört (rätta mig gärna om jag har fel) att man bygger naglarna först och sen efter en vecka eller 2 så ska man fylla på dom och SEN varar dom i en månad, då är det kanske bästa att fixa naglarna 2 veckor innan bröllopet och sen fixa dom några dagar innan, så är dom fina under vår långa bröllopsresa, eller?
Behöver lite hjälp tjejer!
Anja...hur går det med CB?
Har det hänt ngt med vikten?
Själv tränar jag på, men det går trögt med vikten...händer inte mkt....inte så mkt på omfånget heller...kommer fortfarande inte in i mina gamla jeans!
Ska vi inte träffas snart?
Kram
Fan Anja
Du är så jäkla duktig!!!!
Jag blir så sjukt impad!!!
Tänk ändå på hur mkt du har gått ner sedan du var uppe på all time high...., grymt jobbat!
Jag skulle vilja gå en lång prommenix, sitta hemma och se en bra film, snacka skit och kanske kolla brudunderkläder...fortfarande så har jag inga...blir väl till att gå naken...luftigt och bra, bra antisvamp behandling.
Sen vill jag gå på bio och se 27 dresses!!!!
Sen vill jag köpa en bröllopsparfym...tänkte lite på vad du skrev innan, det kan ju vara lite extra kul att ha en speciell doft som man förknippar med sin bröllopsdag, sen är det bara att ta fram den när man vill minnas lite extra...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 10:23:09 följande:
När fyller Emil år?