Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
SEn åkte vi hem till en annan kompis som hade fixat hem supergod mat och en massa dricka
Dit hade de bjudit in en frisör som kom och fixade mitt och och även en makeup-artist som sminkade mig
SEn åkte vi hem till en annan kompis som hade fixat hem supergod mat och en massa dricka
Dit hade de bjudit in en frisör som kom och fixade mitt och och även en makeup-artist som sminkade mig
Sen spelade vi sanning och konka, jag höll tal och grät mig igenom alla mina tal, jag dansade stripaerobics (fuck vilken ångest när jag såg videon....), hade även melodifestivalen i bakgrunden då jag är sjukt intresserad av sånt......
Jag fick även ett presentkort på MAkeup store på 1000 spänn
Tillsist gick vi ut och dansade och jag fick Brolle Jr utkastad från stället för han var så jävla äcklig och full och tafsade mig i arslet hela tiden
Ha ha ha
rätt åt honom!!!
Jag blev pruttfull, men hade verkligen superkul!!
Men jag hade nog trott vi skulle göra mer fysiska saker då jag älskar sånt...
INte missnöjd eller så, men jag hade bara trott det liksom
ha ha ha
ja jag antar att de kommer att visa den...
Hjälp
Jag är liksom inte alls sexig...ser bara klumpig ut!!!!
Asgarv!!!
Och det värsta är att ser ut som OM jag tycker att jag är grymt het.....
måste BARA KRÄKA AV MIG
jAG HADE JU SKRIVIT nästan hela mitt festprogram, sen sparade jag den och slängde kladdet liksom, den fil som inte var den färdiga utan bara en där jag hade samlat ideér.
Jag har slängt fel
Nu är filen och festprogrammet borta......
Det tog mig en hel dag...
Det värsta är själva tacktalet som jag skrev...fick verkligen till det och jag satt och tjöt när jag skrev det. nu är ALLT borta!!!
Buuuhhhuuuu
Skulle bara skriva av mig
snyft...
fanligger inte ens i papperskorgen....har jag drömt allt?
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-27 14:26:13 följande:
Bio nästa torsdag, alltså inte i morgon?