Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Jag fick också tipset att vänd mig till Heidi ac Caroline. Nu blev det så att vi tar en kollega istället som fottar oss gratis, men jag tror att Heidi är bra!
Jag fick också tipset att vänd mig till Heidi ac Caroline. Nu blev det så att vi tar en kollega istället som fottar oss gratis, men jag tror att Heidi är bra!
Labbråttan och Fysio, ja vad ska man säga?
LYCKA TILL I MORGON
Det kommer bli helt fantastiskt
Grattis Anja, låter underbart!!!
Har magkatarr så jag kan bara snabbt pipa in här...måste vila igen.
Kram på er
Hej
jag skulle bli supergald om jag fick mallen, safstrom69@hotmail.com
Fin sminkning!!!
Grattis fru Blomqvist!!!
Embo...Jag följer GÄRNA med!!!
Labbråttan: Åh vad det låter härligt, underbart, ett STORT grattis!!!
Make up store är skit bra, ska dit i morgon!!
Anja; jag gillade den rosa sminkningen på dig!
Hej tjejer!!!!
Jag hittar ingen nagellbyggare!!!
Och nu har jag bara några få dagar kvar att bygga på. Jag har fått på torsdag av en tjej på Professionails...men hon går fortfarande i skolan och lär sig...så det känns fan inte bra. Det fulaste jag vet är TJOCKA byggda naglar, ser billigt och konstgjort ut och det liksom lyyyser att de bara e fjk...ryyyyys, det gilar jag inte.
Labbråttan, jag har försökt ringa tjejen du tipsade mig om men inte fått tag på henne.
Just nu sitter jag och älsklingen här hemma och fixar alla saker som vi har kvar. Beställde min brudbukett idag iallafall.
Nu ska vi göra 97 st festprogram
Kram på er!!!!
Visst är det kul att träffa prästen?
Vi gjorde dt i måndags...
Fick också stå och öva med en kapsyl ist för en ring, jag asgarvade hela tiden....men jag blir ju sån när det är föööör allvarligt, hoppas verkligen jag kan koppla bort det på bröllopet!!!!!
Vad bleker du tänderna med?
Tjena Anja
Läget?
Hur går det med CB?
Jag kör extravaganza här
Anders tycker att jag är såååå jävla löjlig
Men det är faktiskt min egen grej liksom.....kan man tappa några kilon inför bröllopet så är dt ju bara ett plus liksom
Hela familjen åt precis pizza
Men inte jag