Inlägg från: AnneiLund |Visa alla inlägg
  • AnneiLund

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ja ni lär få MKT över, men Anders har redan frågat sin släkt om de vill köpa överbliven sprit av oss efter festen och det ville dom jättegärna, till självkostnadspris så klart!!
    Men du Anja, hellre för mkt än för lite......
    Fast folk dricker betydligt mindre på bröllop, man skärper sig liksom då...det är ju inte samma fylleslag som om det var en "vanlig" fest
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 20:20:58 följande:

Anne ja det är grymt hur mkt spriten kostade!Vi handlade ju i tyskland för 13.000, heller inte en enda grej att blanda med, varken red bull eller annat, utan enbart mousserande, viner, öl, cider och starksprit och avecer osv.Sanslöst (och då har vi bara fest i en dag för 70 pers *asg* så jag gissar att vi kommer få MASSOR över) hehe...
  • AnneiLund

Åh, måste dra till Lidl...fast jag ogillar det stället!!!

• AnneiLund

HA HA HA HA HA HA
    A S G A R V

Fan vad roooligt!!!!
    Ja jag har absolut inget emot att handla kopior...jag menar Who gives a FUCK? Well....Anders gör tydligen! Nåja, det fick bli så, och det blir säkert bra!!!
    12 kronor flaskan...sanslöst!!!
    Nått sånt hittade vi inte......
    Var hittade han det?
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-19 20:24:33 följande:

Oj Anne, vi tog alla kopiorna för just sprit är det ju inte en KOTTE som smakar nån skillnad på, det blandar man ju bara med! Avecerna däremot är en annan sak och vår skumpa var inte för söt utan skitgod perfekt, för 12 kr flaskan *asg*så fatta hur ALLDELES för mkt dricka vi troligtvis köpt eftersom vi köpt kopior, skitbilligt mousserande osv OCH ÄNDÅ HANDLAT FÖR 13.000 helt exkl blannevann *asg*
  • AnneiLund

JA, man kan säkert fynda, men jag har hört att de behandlar sin personal väldigt illa, usla löner och en syn på människor som ä skrämmande. Så det är no mest av ideologiska skäl som jag inte gillar dom. Och sen har de mest junk-mat där.....men å andra sidan har jag inte varit inne i en Lidl på 2 år, så det kanske har blivit bättre. Men nu får jag rädda min ekonomi och lunka dit.

Är det ngn som har hittat TURKOSE GODIS?
    Av lite bättre kvalitè...

Jen82 skrev 2008-06-19 20:28:27 följande:
    Jag gillar Lidl.Vi köpte 10 o pappa köpte 10st med.De gjorde för ca en månad sedan.
  • AnneiLund

Var der billigt då?

Hedebris skrev 2008-06-23 14:02:39 följande:
    shit som i att man fick beslutsångest. har aldrig sett så mkt godis på en och samma gång
  • AnneiLund

Labbråttan!!!
    Såååå
    fina ni var
    Måste vara nerverna men jag grät en skvätt!!!!

• AnneiLund

underbaaaaart
    Jag har manipulerat Anders dator så nu kommer jag in på BT!!!!!
    Saknat er!!!!
    jag gifter mig juh snaaaart!!!!

• AnneiLund

Ja Anja...det är sjukt läskigt...
    och jag kommer SAKNA allt detta......

• AnneiLund

Vad säger ni tjejer om återförening hemma hos mig i höst?

• AnneiLund

Och jag LOVAR dig, sista veckan är HYSTERISK!!!!!
    Hämtade hem min klänning idag
    Ska fixa naglarna på torsdag kväll 19.30, sen åker vi tidigt iväg till österlen på fredagen

Köpte en riktig monsterryggsäck i dag på Naturkompaniet för 2300 kronor...en stoooooor, måste hinna planera MER för vår 1 månad långa resa...

• AnneiLund

Anja, ja man kan alltid göra saker bättre liksom......det är helt sjukt!!!

• AnneiLund

Ska ragga upp en kamera först bara...
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-23 19:05:23 följande:

Annejaaa varför är det så!!!Förresten... vill se bilder på era festprogram!!!
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4