Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Hej Tjejer
Anders råvägrar gå på ngn BT-träff!!!
Så här är det ingen medgörlig karl inte......
Hej Tjejer
Anders råvägrar gå på ngn BT-träff!!!
Så här är det ingen medgörlig karl inte......
Jag går gärna på bio, men jag ska se Iniana Jones på måndag så ska ni gå då kan jag inte och sen NEJ, min kille skulle tycka att det var sjukt krystat att sitta tysta bredvid varandra i en biosalong......så han hade inte hängt med. Han hatar allt sånt som i hans ögon tycks vara att man ska tussa ihop honom med andra snubbar...
Äsch...
Ja ni fattar va?
Fick bild på Fröken PLanera i hennes klänning, hon var sååååå fin!!!!!
Hej tjejer
Ja nu ÄNTLIGEN ska jag berätta om min möhippa!!!
PLanera och Anja....tack för era sms, jag har bara inte hunnit svara men nu jäklar ska jag skriva....
Okej...men jag skriver bara kortfattat...annars blir det såååå jävla lååångt!!
ok?
Och en sak till
Anja; grattis för bandgrejen liksom...
PLanera...din smala snygga räka!!!!
Puss å Grattis på er era lyckliga små sly....
Klockan 10 blev jag upphämtad av en kille på värsta stööörsta MC:n med svart visit på hjälmen så jag inte fick se vem det var typ....
Men jag fick en lapp där det stod, ta på dig dina mc kläder och hoppa på....
Vi åkte runt i 190 och jag njöt som fan...stor MC.....brumljud och en vibrerande sits....vad mer kan man begära?
SEnsläppte han av mig på en solig innergård inne i Lund och där stod verkligen ALLA mina vänner med skumpa och glas i högsta hugg...
Nästa grej var att vi skulle lära oss kroki och måla i naturlig storlek.....Vi hade en lärare som visade oss grunderna och NATURLIGTVIS en manlig nakenmodell som stod 30 cm ifrån mig med snoppen hela tiden mot mitt fejs....
Jag trodde jag skulle dö först, men efter 5 minuter var man van
SEn åkte vi hem till en av tjejerna som hade dukat upp värsta buffén i sin trädgård, där hade vi en massa olika lekar och jag fick svara på en amssa frågor och dricka mer skumpa
SEn åkte vi in till MAlmö och gick på Utmaningarnas HUs, där vi delades upp i lag och tävlingsjävulen i mig vaknade till liv, jag vann inte men fick pokal och medalj ändå!!!!!