Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Grattis...igen
Grattis...igen
Ohhhh yes
The more bling...the better ring!!!!
Stackars dig labbråttan!!!!
Vet ni...
Jag är så himla besviken....
fick ett avhopp IDAG...17 dagar innan...tack för den.....
En av mina närmsta vänner som jag alltid finns där för,,,hon kommer inte, hennes kille ska ställa ut sina tavlor på ett galleri och vernisage....den dagen...så hon kommer inte.
Jag är fakiskt både arg och ledsen...
han ska ha vernisage....
Hon kom inte heller till min möhippa....då åkte hon upp till göteborg för att hämta hem hans tavlor......
Det känns ganska uppenbart att jag inte ä'r så högprioriterad
Jag grämer mig nu när jag tänker på vilka andra fina vänner jag valde bort för att bjuda henne och hennes kille.....
Nåja
Shit happens...men det känns i hjärtat liksom
Tack för era gulliga kommentarer och JA jag förstår oxå Daniel. Satsa på kärleken nu Anja oxh skit i BT (iallafall ett tag )
Vi finns kvar!!
Hej tjejer
Labbråttan....snart tjejen!!!!
Själv har jag två veckor kvar......undrar om jag ska göra festprogrammen, bordsplaceringen, vigselprogrammen, fixa presenterna till tärnor och bestman, en stor "var ska jag sitta-tavla", fixa klart frgesporten, fixa klart music quizen, köpa priser till vinnarna i våra tävlingar, skriva personliga hälsningar till alla gästerna som möts av det när de checkar in, fixa strutar (20 st) till vår strutfotbollsturne.....vilket ska man göra först? Ha ha ha
Detta är bara ett axplock av allt det jag måste fixa klart. Vi åker även till Tyskland i morgon (blev inget sist, då vi hellre ville ligga och slappa i stugan än att sitta i bilen till tyskland).
Anders har dessutom kommit på att han vill koka sin egen Flädersaft och hälla upp på småflaskor med etiketten märkt "Brudgummens Flädersaft 28/6-08", en sån ska han sen ställa till varje gäst att få ta med sig hem.
SEn ska vi kanske börja öva in ngn dans......
Skriva personliga saker om alla 93 gäster...
Det sjuka är att Anders är så jäkla lugn......
Jag går nu omkring med en viss oro....
Jag vet ju att när jag väl står där framme så kommer allt att vara klart. Så funkar ju jag. Gör ALLT i sista sekunden, men jag vill inte somna på min egen fest kl 21.00 av trötthet....
Är det ngn mer än jag som har MYCKET kvar...OBS, 2 veckor kvar nu
Kram
PS: Jag ÄLSKAR skolavslutningar, suttit i kyrkan och bölat åt den blomstertid nu kommer....
ja då kan vi böla ihjäl oss du och jag på våra egna bröllop...
Festprogramets huvudsakliga syfte för mig är att ge en presentation av alla gäster, presentera menyn och tacka våra sponsorer. Sen fyller jag ut med sångar, citat och små roligheter...
Man MÅSTE ju inte ha ett festprogram, jag var på ett bröllop, där satt folk och läste i sina program ist för att prata med varandra..det e ju inte heller bra