• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Mikabella

Ja jag tänkte faktiskt samma tanke!! Haha! Härligt syster Kram på dig o hoppas att du får en riktigt bra helg! Sushi here I come!

• Mikabella

Tack! Det är såååå skönt! Hur går det själv?

Hvidbrud skrev 2008-06-13 10:38:38 följande:
    Grattis tjejer! Äntligen!
  • Hvidbrud

Tja, jag vägrar att väga mig, men jeansen sitter lite löst, och en av mina klienter, som inte varit hos mig sen i våras var inne idag och sa att jag blivit så smal. Det är ju kul att öra, men att hon sen la till att hon tyckte att jag var s¨tare innan, var kanske inte lika värmande... Men jag är absolut inte för smal, bara inte småmullig längre. Det tyckte hon säkert var gulligt... Nä det är skönt att se ut som man vill. Dess utom har jag ju inte gått ner mer än 2 kg. Så lite musklr har jag nog fått på köpet!
    Tack för att ni fins och sporrar!

• Sommargrönt

HAHA!
    Låter som min mormor. Hon är expert på att tala om att jag minsann fått lite hull. Men om jag går ner så frågar hon om jag äter nog med gröt och potatis. Vissa människor ska man verkligen inte söka sig till för komplimanger. :) Vad roligt att du får positiva kommentarer i alla fall! Trevlig helg!

Hvidbrud skrev 2008-06-13 17:46:25 följande:
    Det är ju kul att öra, men att hon sen la till att hon tyckte att jag var s¨tare innan, var kanske inte lika värmande...
  • Hvidbrud

Åååhh!!! Nu har jag provat min underbara klänning! Även om vågen inte visar nått särskilt så var klänningen 5cm för stor! Hela vägen runt (good bye boops and as...)Tur jag har snörning i ryggen, för när vi spände åt passade den perfekt! Några små ändringar i underkjolen, så är den som en dröm! (även om den kom utan släp som jag hade önskat mig ) Men tjejer, det betyder att jag inte får gå ner en enda cm till! Men jag trivs ju nu, med god sund mat och motion! Ah! Et glas vin som bonus ibland kanske? Slöjan såg för jävlig ut rent ut sakt. Jag såg ut som om jag skulle på maskerad! Nä, där får jag allt tänka om!

Sov inget inatt nästan. Upptäkte att det bara var 35 dagar kvar till bröllopet och vi har så mycket kvar!!! Paniiik! Drömde och vaknade drömde och vaknade hela natten. Hoppas att jag får sova gott inatt.
    Det viktigaste är i alla fall på plats: Figuren och klänningen!

• tingeling2

oh, vad kul hvidbrud!! Grattis! Det är så viktigt att klänningen sitter perfekt denna dag!

• Mikabella

Grattis Hvidbrud! Ja man får väl ta sig till sömmerskan snart...har snörliv i min klänning oxå, så jag behöver inte ändra den. Ska bara läggas upp och göras ett "fäste" för släpet.

För mig går det såååå segt...Jag kan väga 0,5 kg mndre ena dagen o pluss1 dagen efetr. Blir tokig. Inte blir det mindre på måttbandet heller. Springer, går, ätter sunt och skippar verkligen onödigheter. Känn som om min kropp bara ahr gett sig tusan på att väga 57kg. Grrr...motivationen håller verkligen på att sina nu. Buhu...

• Sommargrönt

Hvidbrud: Åh vad roligt för dig! Håll koll på måttbandet så du inte går ner mer nu! Är så kul att läsa att det går bra för dig, man blir peppad själv!

Mikabella: Du kanske helt enkelt ska väga 57 kg? Det är ju inte så mycket...Lite mer styrketräning bara för att platta till mage etc kanske är det du behöver, inte viktnedgång? Ge inte upp, det lossnar till slut!

Jag har idag på veckans invägning officellt fått skriva upp en vikt på Viktklubb som innebär att jag är halvvägs. 3 kilo borta och 5 cm runt midjan. Ett kilo har försvunnit sen i torsdags! Nu är det 3 kilo kvar och jag har nästan två månader på mig, så det känns görbart. Vad livet är härligt ibland! På onsdag ska jag till skräddaren och prova klänningen första gången på riktigt (sist var det bara fodret). Hoppas den är för stor, för än finns tid att justera den!

• Sommargrönt

Vad är ni allihop? Måste jag leta upp en ny pepptråd? :)