• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Sommargrönt

Jag hade hellre tagit där du mätt! Det är ju där man är störst man vill att det ska försvinna, inte där man är smalast! Jaja...i helgen ska vi bila till Sthlm och gå på Celine Dion konsert! Får lyxa med goda sallader och undvika hamburerställena...Trevlig "sund och hälsosam" långhelg all!

Mikabella skrev 2008-06-05 11:55:35 följande:
    haha det var där jag mätte! Visste inte bättre. Är ju super segt att få bort cm från kulan Håller på att bli rosenrasande..ksnFår ta ett nytt mått längre upp nu när jag är visare o se om det händer något där oxå.... kram på dig o hoppas att du får en bra helg.
  • Sommargrönt

Hur har långhelgen gått för er?
    Jag har ätit glass och druckit för mycket läsk. Men vågen står ju still som om man klistrat fast den...Så det spelar ingen roll ändå...Men i och med att helgen förflutit utan ett hg uppgång och jag har en oerhört häftig Celine Dion konsert i bagaget så SKA jag ner denna veckan! Under 71 kg innan fredag, annars...annars...ja, jag vet inte, men ändå :)

• Mikabella

Maten har jag varit duktig med...Min stora synd i långhelgen har bestått i allt för många enheter alkohol...Pust...Både bakis och dåligt samvete. Vågen rör sig inte åt något håll...Ush ska ta mig i kragen!! Ska gå på en penicilinkur nu så då blir det ju nix vin o coctails på iaf 8 dagar...

• Hvidbrud

Har strykit bröd och socker från kosten och tagit meg i kraken från och med idag. Klänningen kommer på fredag, så jag ska se hur den sitter och sen se om jag ska sy in den eller banta mer!
    ha de!

• tingeling2

Hejsan!!!

Jo jag nådde mitt mål! Jag är super nöjd. En underbar vigsel och hejdundrandes fest!! Mina bilder har jag dock inte fått ännu. De dröjer nog några dagar till. Jag har bara ett smakprov från festen i mitt galleri, där jag dansar med min moster! Så fort jag fått mina bilder skall jag lägga in dem.

Denna dag var mitt livs bästa, önskar att den aldrig tog slut!

Dansade på gruset så dammet yrde och senare på natten var jag askgrå ända upp till min midja!! Ha ha ha ha! De var de nya underkläderna!

Hvidbrud skrev 2008-06-10 11:33:42 följande:
    Någon som hört nått om tingelings bröllop? Nådde hon/du målen? Berätta!!!
  • Hvidbrud

Åh, vad fiiin du var! Det ser ju onekligen ut som om ni hadde det jätte kul! Och formen har du verkligen fått ti11!
    Lycka till!

• tingeling2

TACK!!

Hvidbrud skrev 2008-06-11 11:57:05 följande:
    Åh, vad fiiin du var! Det ser ju onekligen ut som om ni hadde det jätte kul! Och formen har du verkligen fått ti11!Lycka till!
  • Sommargrönt

Åh, vad fin du är! Lycka till med att hålla målet nu! Kram