Ahhh... Det var inte kul att höra att du har problem med sköldkörteln..
Men samtidigt så om det nu kan vara till nån tröst så är det kanske inte så himla viktigt att gå ner alla 10 kg. Då din m2b älskar dig som du är!!
Plus att det ÄR snyggare och mer spännande med en kurvig brud än med en FÖR smal. Sedan vet jag att har man kurvur så längtar man efter att få vara just SMAL.
Kämpa på det är ett tag kvar och du kanske har hamnat på nån platå, eller så kanske du behöver lägga om träningen eller kanske rent av vila lite från träningen. Två kg är ju faktiskt i rätt riktning!!!!!
Sommargrönt skrev 2008-05-27 10:35:32 följande:
Jag har inte satt ett särskilt långsiktigt mål på viktklubb. 10 kg innan den 9 augusti när jag gifter mig, så det är 10 kg på 15 veckor eller något sådant...Och jag har 1450 kalorier, nu när det blir sommar, varmt och grill och glass säsong så tycker jag att mina kalorier är lagom. Sen tränar jag ju mycket...men men. Jag har ju problem med min sköldkörtel så jag har väldigt låg ämnesomsättning. Jag får nog nöja mig att det går neråt alls...Men bara 2,1 kg än så länge...Kommer inte klara 10 kg innan bröllopet. *Ledsen*