Tack! Känner mig lite stolt :) Börjar synas nu o får kommentarer :) Roligt! Skönt att du har hittat en rutin. Är sååå lätt att slarva...2 kg är väl jätte bra! Jag tror att jag har tappat snabbt pga att jag varit så lat o inte rört tillräckligt på mig i vintras. Så nu när jag verkligen tagit tag i motionen så faller de bort. Blir nog tuffare nu när man ska på de 3 sista...puh..tur att vi har varandra till att peppa :)
Jag har chips, snacks, godis- förbud till förmån för vin...Dricker hellre ett glas röttvin till maten än smäcker i mig chips. Tycker att man måste välja såhär i bröllopstider.
Sommargrönt skrev 2008-05-19 11:49:17 följande:
Mikabella: Grattis! Kör hårt!Inse: Välkommen. Men 7-8 kg på en månad låter lite väl tufft för att du ska klara en hälsosam, kvarstående viktnedgång. Det är ju nästan 2 kg i veckan...Eller har jag missuppfattat något? Lycka till i alla fall och visst peppar vi dig!Jag har klarat helgen igen! Andra i rad...Börjar få balans och vågen hoppade ner 0,5 kg till. Tyvärr bara drygt 2 kg nedåt på två månader totalt...För att jag slarvat på helgerna innan...