• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Sommargrönt

Åh...jag kommer knappt i ett par 31...Du är så lycklig du...

• Mikabella

Nja man har väl alltid brister...Anledningen till att jag kommer i 27 orna kan ju bero på min platta rumpa :) Hade gärna haft lite mer kurvor nertill då jag är typ Dolly Parton upptill ;) 31 är en härlig storlek tycker jag! Jeansrumpa heter det ju!! Med betoning på RUMPA!

Sommargrönt skrev 2008-05-22 11:10:27 följande:
    Åh...jag kommer knappt i ett par 31...Du är så lycklig du...
  • Mikabella

...vill oxå ha en rumpa! Inte bara bobbis... :(

• Hvidbrud

Oj, 27or har jag inte haft sen jag var typ 12! 28-29 hade jag för tio år sen efter jag varit i Asien en massa och haft magproblem, parasiter denguifeber och annat kul (som att dansa tre dagar i rad!).
    Nu tror jag att jag drar en 30 i jeans.
    Och den fantastiskt lättilgängliga storleken 65G i bh... (lugn lugn lugn! Det är inte alls så våldsamt som det låter!)
    Fantastiskt mode med alla babydoll klänningar - jag liknar ett tält! ;-D

Har pilatats idag. Fantastiskt sätt att starta dagen. Det blir så lätt att ha bra arbetsstälningar hela dagen utan att tänka på det för mycket.

Börjar sent i morgon, så jag tänkte pröva ladda ner nån musik som är bra tt springa till.
    Nån som har några bra tips på musik som funkar till en nybörjare?

• Sommarbrud 2008

Jag gillar att springa till klassikern "Eye of the tiger" fett med motivation :) För övrigt så kan jag rekommendera ARG musik, då springer man fortare.

Jag ska också gå ner 5 kg. BMI 22.5 till 20 är tanken. -2 kg hittills. Kan rekommendera sömnbrist och stress på jobbet ;) För övrigt så gillar jag att putrumpa är modernt, men det var inte så roligt med J-Lo former som tonåring.

• Mikabella

Visst är det roligt att ha "ovanlig" storlek på bh. Grrr är en heldags arbete att försöka hitta bra..Jag ligger på en 70E..Roligaste är nog att köpa bikini..inte! Haha jag tycker själv att jag är fin, men man kan ju bli fullkommligt galen o nästan få psykbrott på sina kurvor! ;) Har pinnar till ben, nada rumpa(funderar på sånnadär silikoninläggstrosor) mjuk mage o dollybobbis...Haha sött.

Har varit duktig o börjat m situpsen varje morgon/kväll nu. Någon med bra tips på enkla/efektiva hemma gyms övningar där man använder sin egen kropp som motstånd/tungd?

Hvidbrud skrev 2008-05-22 21:52:31 följande:
    Oj, 27or har jag inte haft sen jag var typ 12! 28-29 hade jag för tio år sen efter jag varit i Asien en massa och haft magproblem, parasiter denguifeber och annat kul (som att dansa tre dagar i rad!).Nu tror jag att jag drar en 30 i jeans. Och den fantastiskt lättilgängliga storleken 65G i bh... (lugn lugn lugn! Det är inte alls så våldsamt som det låter!)Fantastiskt mode med alla babydoll klänningar - jag liknar ett tält! ;-D Har pilatats idag. Fantastiskt sätt att starta dagen. Det blir så lätt att ha bra arbetsstälningar hela dagen utan att tänka på det för mycket.Börjar sent i morgon, så jag tänkte pröva ladda ner nån musik som är bra tt springa till. Nån som har några bra tips på musik som funkar till en nybörjare?
  • Sommargrönt

HAHA! Nu är det tyvärr inte rumpan som gör att jag har storlek 31, utan midjan, eller avsaknad på midja kanske jag borde säga. Är inte kurvig någonstans. Så 31 jeans är svåra att hitta som inte hänger över midjan.

Angående bh:ar så menar jag inte att jag har det värre, måste vara jobbigt med en ovanlig storlek. Men det är inte sååå kul att vara en 75 C heller, den storleken som alltid verkar vara slut!

• Hvidbrud

Mikabella:
    På Youtube har de olika träningsvideor ca 10 min Med bra övningar Sök på pilates 10 min. (de har en superbra till Ballarna, så behöver man inga siliconinlägg när man har ballar av stål) (ja, jag är skåning- här siter ballarna där bak! )

• Hvidbrud

Mikabella:
    Köpte en bikini på figleavs i rätt storlek -fantastisk passform. Penache heter märket

• Hvidbrud

Vaknade förresten tidigt idag och tog en löptur runt parken. Började med lite musik i öronen, men tyckte att det var skönare att springa au naturel... -utan musik menar jag!
    Det var jätte skönt! Längrat till söndag när det är dags igen!

Kämpa på tjejer! Sånna amazonkvinnor vi blir!