Visst är det roligt att ha "ovanlig" storlek på bh. Grrr är en heldags arbete att försöka hitta bra..Jag ligger på en 70E..Roligaste är nog att köpa bikini..inte! Haha jag tycker själv att jag är fin, men man kan ju bli fullkommligt galen o nästan få psykbrott på sina kurvor! ;) Har pinnar till ben, nada rumpa(funderar på sånnadär silikoninläggstrosor) mjuk mage o dollybobbis...Haha sött.
Har varit duktig o börjat m situpsen varje morgon/kväll nu. Någon med bra tips på enkla/efektiva hemma gyms övningar där man använder sin egen kropp som motstånd/tungd?
Hvidbrud skrev 2008-05-22 21:52:31 följande:
Oj, 27or har jag inte haft sen jag var typ 12! 28-29 hade jag för tio år sen efter jag varit i Asien en massa och haft magproblem, parasiter denguifeber och annat kul (som att dansa tre dagar i rad!).Nu tror jag att jag drar en 30 i jeans. Och den fantastiskt lättilgängliga storleken 65G i bh... (lugn lugn lugn! Det är inte alls så våldsamt som det låter!)Fantastiskt mode med alla babydoll klänningar - jag liknar ett tält! ;-D Har pilatats idag. Fantastiskt sätt att starta dagen. Det blir så lätt att ha bra arbetsstälningar hela dagen utan att tänka på det för mycket.Börjar sent i morgon, så jag tänkte pröva ladda ner nån musik som är bra tt springa till. Nån som har några bra tips på musik som funkar till en nybörjare?