• alexiis

-5 kg

Hej alla!

Är ingen blivande brud men däremot gifter sig en av mina närmsta vänner i sommar, det är så jag har hitta hit! Forumet verkar vara bra för de mest diskussionerna!

Jag har under de senaste månaderna sakta men säkert gått upp i vikt. Nu är det dags för hårda tag inför beach 08!

Med hjälp av kalorisnål mat och motion har ja tänkt uppnå målet på så kort tid som möjligt!-5 kg!!

Någon som hänger på?

• Svar på tråden -5 kg
  • Mikabella

Så nu var det gjort. 14898 steg! Härligt!! Sverige är ett underbart land. Tänka att komma ner på stranden 0700 på morgonen o upptäcka att det bara är jag där! Solen bryter genom molnen och vinden stänker saltvatten i ansiktet! Det är ju helt fantastiskt! Kilometervis med strand och bara en liten Mikabella!

ja du Sommargrönt...glass och cocktail är fina saker...Någon last måste man ju få ha Annars blir allt så tråkigt. Lite glass har inte dödat någon Tittade på dina bröllopskort igen...Du är sååå söt!

Längtar till Lissabon! Är VÄRLDENS bästa partystad ju!!! Jippi!..och vackert är det! Ni kommer få en kalas resa ju Hvidbrud.

Åh vad jag är glad att ni finns. Ni är så gulliga!

• Mikabella

...Detta skulle det ju stå Tingeling framför ju...

Mikabella skrev 2008-06-26 08:54:59 följande:
    Tittade på dina bröllopskort igen...Du är sååå söt![/citat]
  • Sommargrönt

Mikabella, tack för att du inspirerar till dagens träning. Från jag slog upp ögonen imorse så har jag ältat att jag måste ut och springa idag. Ska försöka tänka på den vackra stranden med saltvattenstänk istället för mörka lilla jag som kryper runt i mörka grottor... ;)

• Mikabella

Fy för mörka grottor! Låter inget kul! Kramar på dig

Sommargrönt skrev 2008-06-26 10:07:11 följande:
    Mikabella, tack för att du inspirerar till dagens träning. Från jag slog upp ögonen imorse så har jag ältat att jag måste ut och springa idag. Ska försöka tänka på den vackra stranden med saltvattenstänk istället för mörka lilla jag som kryper runt i mörka grottor... ;)
  • Hvidbrud

Vad härligt det låter med en sån löptur! Det inspirerar! Hade ett bra snack med en av mna klienter om att strta franchise!! Han vil gärna hjälpa att hitta investorer och skriva buissnesplan!! Iiiiihhh! Precis vad jag behövde för att se ljuset igen! Hade vernissage med två härliga kvinnor från hälsingland- så det blev några glas vin, men de cyklar jag av mig på vägen hem! (min fina indiska cykel är vääldigt tung! men väldigt fin. Jag *hjärtar* min cykel!

Ja, fy för mörka grottor!Upp i solen stumpan!

• Sommargrönt

Nu tog jag hunden på en lååååång promenad runt sjön i skogen istället, inspirerad av Mikabella. Det lät ju bra men slutade med att saten stack från mig efter en katt och sen sprang jag runt trädet katten sprungit upp i med hunden framför som inte ville bli infångad. är SÅÅÅÅÅ arg på hunden nu. Såg ut som en idot och han verkligen råtrotsade mig. Grrr...Han får aldrig följa med ut igen...Men träning blev det ju i alla fall...

• Mikabella

Åhhh dumma jycke!! Blir sååå frustrerad av sånt! Stackars lilla kise katten Haha det måste faktiskt sett lite gulligt ut..Hunden super glad o lekandes, du hojtandes o springades och den lilla katten skräckslagen i trädet. Stackars dig. Men som du säger...motion blev det!

Idag får det räcka med cykelturen till och från jobbet. 13km. Sen vilodag. Ska på bröllop imorgon...Bara ett problem!! Kan inte välja vad jag ska ha på mig! Ni som är så duktigt...Litet guldfärgat fodral eller midnattsblå sidenklänning med djup v-ringad rygg? Svarta Gucci pumps får det bli till och en liten svart kuvertväska...Lockigt hår ala Monroe och fransk manikyr på naglarna...eller någon snyggfärg kanske? Ush har alltid sån beslutsångest! Hjälp!

• Sommargrönt

Vad har du för hårfärg? Hur stort bröllop är det? Jag tänker spontant att den blå låter mer "classy"...

• Mikabella

Tack tjejer. Ni är så gulliga. Jag är riktigt riktigt blond..blå ögon..ni kan tjuvkika i mitt galleri Den blå är långärmad. Skönt nu när det ser så molnigt ut...Ska till mama ikväll o få ögonbrynen färgade o plockade och faktiskt en frank minikyr

Lite OT det här kanske, men ibland blir det ju så... Kramar er!!