• Vinnaren

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Nu är hela budgeten slut på 10000:- i elräkningar, 3000:- i tandläkarbesök och nu känner jag att vi bara får skita i allt.
    Vi har inte köpt vin, sprit eller öl ännu men just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Vi kommer efter denna pärs aldrig ha råd att gifta oss, inbjudan är ute men fan för motgångar.
    Känner mig så ledsen och uppgiven.
    Först tackade min mormor ja - sen dog hon.
    Sedan slog min dotter ut tänder - akuten osv.
    Sen fick jag reda på att jag har ett blåsljud på hjärtat - skall kolla på fredag
    Sedan får jag en tandinfektion och dom får skära upp mitt tandkött och suga ut massa blod = sjukskrivning och mindre pengar.
    Nu damp ytterligare en jävla räkning ner på 5000:- och VI HAR INTE RÅD!!!!

HJÄLP!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-04 14:17
    Jag lägger mig ner på gatan snart, kör över mig någon.....
    Vad har jag gjort, vad gör jag för fel?
    Jag gör vad som helst för att ställa allt i ordning men det bara fortsätter.
    Vad har jag gjort?
    Inget vatten och ny tandvärk, jag förstår inte.................
    Jag funderar nu påatt skjuta upp allt på obestämd tid för att hitta balans i livet igen......
    tack för att ni överhuvud taget orkar lyssna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-23 18:31
    Slutspurten mina vänner.......
    8 dagar kvar och det verkar till slut som jag kommer få ett mer fantastisk bröllop än jag vågat hoppas på.
    Känns som om jag i god takt nu kan bocka av sak efter sak.
    Det börjar kännas så skönt och ett litet lugn infinner sig.

ALLT tack vare er!

TACK

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-27 09:48
    4 dagar kvar och jag tänker ta det lugnt idag, njuta innan hela huset fylls av stressade männiksor.
    Imorgon börjar det!
    Tack till alla er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 20:11
    Lycklig och gift!!

Tack för att ni alla bidragit till en oförglömlig dag som belv helt perfekt!!!

• Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP
  • Vinnaren

Det skall jag göra!

Nu blir det klacksparkar hädanefter.

• Vi2alltid

Kom ihåg - bröllop bryter sorg! Har gjort i alla tider!

Så bryt sorgen och ta vara på det som är bra! Tex att mitt i detta elände så finns en man vid din sida som älskar dig!!

*kramar*

• dfk

Jag har nu läst allt du har varit med om i din familj, med det ena som avlöser det andra. Jag förstår att du har det kämpigt!
    Om du vill prata av dig så kan du gå in på min gästbok!
    Jag önskar dig all lycka!
    kram

• Masha

Man FÅR lov att gnälla så mycket man vill om man råkar ut för så mycket elände som du har gjort det sista. Ingen måste ju läsa om de inte vill....
    Hoppas allt ordnar sig till det bästa för er, det brukar det göra. Stort lycka till och styrkekramar.

• Carmilla79

Berättade för min kille om dina missöden och otroliga otur. Han blev riktigt rörd och kunde inte fatta hur någon kan ha sån otur. Han önskar dig stort lycka till och hoppas verkligen att allt löser sig.

• matildaochniklas

Jadå, nu vänder det! Härligt att floristen är fixad!

Det är klart att man får gnälla när man har så himla mkt otur.
    Men som nån sa, tänk va fantastiskt att du har en man vid din sida som älskar dig! Det är värt mer än allt annat i hela världen!

• Jen82

Jag eller ska jag säga VI har problem nu..
    Allt vi har kvar att betala till bröllopet är MYCKET mer än vad vi kommer att få in tills dess.
    Vad ska man göra nu?

Vi saknar
    Ringar vilket kommer landa runt 4000kr
    Fotografen kostar oxå 2500kr
    Tårta
    Festlokalen
    Underkläder
    Smycken
    Dekorationer
    Håret kostar ju
    Blommor

Jag vet inte vad jag ska göra..

• PixieBee

Hej!
    Vi har en massa vita dukar kvar efter brölloppet om ni vill ha! Har en del ljusblå glas med rosor på, som är väldigt söta med ljus i. Har även kvar tre eller fyra runda ljusfat i klarglas, kanske även sex eller åtta frostade vita ljuskoppar med vinröda små fjärliar och gräddvita sidenband. Ska göra en liten inventering hemma, eftersom jag hade tänkt kasta allt ändå, så om du är intresserad, så maila mig på emily.a.bolger@gmail.com. Jag bor i Lund, så det är ju inte så långt mellan oss!

• Vinnaren

PixiBee
    försökte maila dig men det kom tillbaka. Tar i vilket fall som helst glatt emot alla typer av dekorationer.

TACK alla!

Bara 26 dagar kvar till mål...

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP