• Vinnaren

Vi får skita i allt.....HJÄLP

Nu är hela budgeten slut på 10000:- i elräkningar, 3000:- i tandläkarbesök och nu känner jag att vi bara får skita i allt.
    Vi har inte köpt vin, sprit eller öl ännu men just nu vill jag bara lägga mig ner och gråta. Vi kommer efter denna pärs aldrig ha råd att gifta oss, inbjudan är ute men fan för motgångar.
    Känner mig så ledsen och uppgiven.
    Först tackade min mormor ja - sen dog hon.
    Sedan slog min dotter ut tänder - akuten osv.
    Sen fick jag reda på att jag har ett blåsljud på hjärtat - skall kolla på fredag
    Sedan får jag en tandinfektion och dom får skära upp mitt tandkött och suga ut massa blod = sjukskrivning och mindre pengar.
    Nu damp ytterligare en jävla räkning ner på 5000:- och VI HAR INTE RÅD!!!!

HJÄLP!!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-04 14:17
    Jag lägger mig ner på gatan snart, kör över mig någon.....
    Vad har jag gjort, vad gör jag för fel?
    Jag gör vad som helst för att ställa allt i ordning men det bara fortsätter.
    Vad har jag gjort?
    Inget vatten och ny tandvärk, jag förstår inte.................
    Jag funderar nu påatt skjuta upp allt på obestämd tid för att hitta balans i livet igen......
    tack för att ni överhuvud taget orkar lyssna.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-23 18:31
    Slutspurten mina vänner.......
    8 dagar kvar och det verkar till slut som jag kommer få ett mer fantastisk bröllop än jag vågat hoppas på.
    Känns som om jag i god takt nu kan bocka av sak efter sak.
    Det börjar kännas så skönt och ett litet lugn infinner sig.

ALLT tack vare er!

TACK

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-27 09:48
    4 dagar kvar och jag tänker ta det lugnt idag, njuta innan hela huset fylls av stressade männiksor.
    Imorgon börjar det!
    Tack till alla er.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-02 20:11
    Lycklig och gift!!

Tack för att ni alla bidragit till en oförglömlig dag som belv helt perfekt!!!

• Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP
  • Dolliver

Grattis Alexandra! Vad kul att du är nöjd med din möhippa! Nu ska vi bara se till så att bröllopet också blir en dag att minnas med kärlek, nöje och lycka!

• Vinnaren

Numera är jag övertygad om att det kommer lbi en underbar dag, det var jag ju absolut inte för några veckor sedan!!

Och som jag sagt innan - DET HADE INTE GÅTT UTAN ER!

• MissDoe

Vad kul att du fick en sån lyckad hippa!! Det lät verkligen hur roligt som helst! Bara två veckor kvar nu..

• neeke1972

Lycka till.... tänker på dig... hoppas du nu bara får en massa tur...

• lillabruden

ÅÅH det låter ju alldeles underbart!!!! Är så glad för dig!!! Hoppas nu att allt går smidigt fram till den stora dagen!!! Jag beställer fint väder till dig med ;)

stora kramar!!

P.S. Erbjudandet om väskan står kvar ;)

• matildaochniklas

Härligt att det blev en så lyckad dag!!!

• gekas

det är riktigt roligt att höra/läsa att du hade en rolig möhippa. Har nu läst den här tråden och följt din historia här och hoppas verkligen att du får ett drömbröllop. Tack var till dig har jag fått mycket kraft att planera mitt eget bröllop...

• Bobou

Har följt tråden och känt med dig. Vad roligt med en positiv överraskning för en gångs skull, det förtjänade du!

• janedoe

Vinnaren - du är en vinnare helt enkelt! ;D

Svar på tråden Vi får skita i allt.....HJÄLP