Åh, jag känenr igen mig helt klart.
Min hippa var väldigt enkel och det kändes precis som om de lagt ihop något i all hast, medan den jag nu ska gå på med samma tjejer är hur välplanerad som helst med hur många hållplatser och uppdrag som helst. Det kändes även som omd e verkligen försökt göra en hippa för henne och vad hon gillar medan min hippa liksom bara var nåt man måste göra.
Jag fick skjuta lerduvor, åka fyrhjuling, bowla, äta på restaurang och då hade redan hälften av 8 personer gått hem. Kvällen tog slut väldigt tidigt.
Vill inte skriva för mycket om den hippan jag ska på, men jag är helt klart besviken att samma personer lagt ner så otroligt mycket mer tid och engagemang på den hippan och vi är ändå bästisar allihopa trodde jag i alla fall. Känner mig verkligen ledsen och vill egentligen tala om det för dem, men jag vet inte.
Känner mig löjligt barnslig, men det sticker i kroppen. Till råga på allt så var de dem som inte kunde stanna länge utan åkte hem tidigt från min hippa, men varför inte planera det en helg som passade bättre för det var t.o.m. många som inte kunde vara med den helgen på min hippa.
Nä, det kändes verkligen som ett hastjobb för att det skulle göras och inte något för att jag skulle minnas det resten av livet direkt.
Tooticki skrev 2008-05-08 07:33:44 följande:
Min närmaste vän som också var lite av en värdinna på vårt bröllop visste om att vi skulle gifta oss 8 månader innan bröllopet. Ändå valde hon att planera hippan på ett par dagar 1,5 vecka efter bröllopet. De hämtade mig på jobbet, vi åkte till en park där vi hade picnic, de hade köpt för lite vin och allt var slut kl 21.00. De hade inte ringt alla mina närmaste vänner trots att min man påminde dem om det.Det som jag egentligen är mest besviken över är att en av tjejerna i gänget gifte sig i höstas (borgerligt långt härifrån och ingen av oss var bjudna) och för henne ordnade vi en mycket roligare hippa med vinprovning och grejer.Det kanske låter som om att jag är jätteotacksam men det känns som om att min vän planerade lite småstressat för att få det överstökat... jaja, vårt bröllop var helt fantastiskt så det är lugnt