• kassandra

Norrlands tråden !!

hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.

• Svar på tråden Norrlands tråden !!
  • kassandra

hur känns det jo helt lugnt det ska bli så roligt vi far och handlar sista i morgon och på efter middagen ska vi duka !
    !!!HAR NÅGON EN CAPE / SJAL ATT SÄLJA ?!!!!
    ska sova i råneå i morgon hos min vännina sedan går vi till frissören och fixar allt jox !
    Tack alla för era lyckönskningar !!

• Daa

Vilken färg/modell?

kassandra skrev 2008-08-28 21:48:06 följande:
    hur känns det jo helt lugnt det ska bli så roligt vi far och handlar sista i morgon och på efter middagen ska vi duka !!!!HAR NÅGON EN CAPE / SJAL ATT SÄLJA ?!!!!ska sova i råneå i morgon hos min vännina sedan går vi till frissören och fixar allt jox !Tack alla för era lyckönskningar !!
  • hannapanna2008

Kassandra: All lyckönsking till Er! Hoppas att ni får en alldeles underbar dag (det får ni, det vet jag )

Jag har en vit sjal med lite guldtrådar i som jag hade osm beredskap på vårt bröllop men fick aldrig användning för den.

• Vicka81

Om nån är intresserad så har jag lagt ut lite nya tårtbilder i min blogg. Bla min egen och Hannas

• Vicka81

...ett tips! baka inte er egen tårta... risken finns att man misslyckas då ...

• hannapanna2008

Er tårta var ju alldeles underbart vacker! De andra oxå

• Daa

Lycka till imorgon, Kassandra. Hoppas att er dag blir precis så som ni har önskat er.

• Vicka81

Kassandra: ALLA lyckönskningar till er! Jag vet att er dag blir alldeles, alldeles underbar! Sug in ALLT!!! Å berätta här sen

• EhjärtarE

Alla tårtor var helt underbart vackra! Chokladbotten, hallonmousse och vitchokladmousse låter skitgott! Jag älskar vitchoklad!

Kassandra: Lycka till! (även om det nog är för sent nu) Det blir säket helt underbart! Och jag har nästan ett helt år kvar till mitt!

• Daa

Vicka81: Blev nyfiken på de där tårtorna
    De är verkligen jättevackra. Sitter och undrar hur du lyckas.
    Hur länge har du hållt på med tårtmakeriet?

• kassandra

hej hippades dagen innan bröllopet dom kidnappade mig från dukningen och jag fick slöj ögon bindel och krona sedan for vi på en bilfärd och hamnade hos min brud tärna hon hade gjort såp fint levande ljus grönsaks dip ,ostbrika med frukt, jordgubbar med schoklad och avslappnande massage bastu och seda sova . Vi hade så myssigt!På morgonen gjorde vi frukost tillsammans och gick till frissören där var vi så länge .......ojoj.Sedan så gick vi på konsum i råne vi skulle köppa mat snacka att många glodde hihihi.For hem till brud tärnan dom lagade mat jag gjorde mig färdig med allt vad det innebär !!Sedan lastade dom in big i bilen hihihi svärt att komma in med så stor klänning slöja tiara ojoj .Underbart !!Vi hade en härlig bröllopsdag sedan i vväg till jämtö gården och slutligen till sviten på nord kalloten den rekomenderar jag värkligen !Tänk vad man har underbara vänner dom ställde värkligen upp till mer än hundra procent!!FRUN!!Kram på er alla och tack för er hjälp och stöd genom detta!!

• Vicka81

Kassandra: Så underbart det låter! Ser fram emot bilder sen

• Daa

Men nu såg jag att det fanns några i galleriet... Jättevacker brud, stilig brudgum och jättesöta barn

• Vicka81

Daa: Tack! Jag har hållt på i ett år ungefär

Kassandra: Så vackra ni var hela bunten!!! Åh, jag har blivit en riktig bröllops-sucker och får tårar i ögonen bara av se ett brudpar

• hannapanna2008

Kassandra: Stort grattis till er! Ni var jättevackra och fina allihopa men det är ju alltid nägot särskilt med bruden

• kassandra

Nu ska jag sälja min brudklänning om någon är intresserad stl 42-44 den är sagolik se köp och säl här på bt.
    Ha det bra på er

Svar på tråden Norrlands tråden !!