• kassandra

Norrlands tråden !!

hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.

• Svar på tråden Norrlands tråden !!
  • Vicka81

Hanna: Jag vill oxå vrida tillbax tiden. En sådan fantastis dag!!! Och så himla fina ni var!

• Vicka81

Jag gjorde mitt hår på Frisyrateljen i boden (vi bor i sävast) och jag är otroligt nöjd! På både pris, service och resultatet. Bättre än jag någonsin hade hoppats på!!

• Buscia

Hej alla glada brudar! Jag ska gifta mig i Arvidsjaur nästa sommar! 25/7 blir det så äntligen av. I sommar har vi varit runt och kikat på lokaler och pratat med frisörer. Eftersom vi bor i Solna så är det bäst att man passar på när man har semester. Har fastnat för en lokal som vi bara måste få hyra. Nu har jag nog kommit in i ett litet lugn efter att ha ordnat med det mesta. Så nu blir det väl en lugn period till dess att inbjudningarna ska iväg!

• kassandra

Hejsan någon har stulit min cykel under luleåkalas helgen !
    Från våran gård . Blir så ledssen .....

• Daa
    kassandra skrev 2008-08-05 13:45:18 följande:
    Hejsan någon har stulit min cykel under luleåkalas helgen !Från våran gård . Blir så ledssen .....
    Åh, vad surt när nåt sånt där händer. Det känns så onödigt. Förstår att du blir ledsen.

Buscia: Skönt att det mesta blev ordnat när ni ändå var här uppe. Åh, nu har du en massa kul planering framför dig.
    Lycka till!
  • Vicka81

nu finns lite bilder i min blogg

• Daa

Naaajs
    Fina bilder. Och vilken vacker klänning. Hade du köpt den eller fått den uppsydd?
    Har du nån bild på hur ni hade dukat i festlokalen, för visst var ni i Rutvik?
    Jag har en halvbra bild på vår dukning (halvvägs) i galleriet.

Vicka81 skrev 2008-08-07 10:45:36 följande:
    nu finns lite bilder i min blogg
  • Vicka81

Daa: Har tyvärr helt missat att ta bilder på dukningen... hmm... ska se om någon annan har kommit ihåg. Det var ju så fint!! klänningen är uppsydd i kina... synd att jag aldrig mer får anända den

• hannapanna2008

Victoria: Ni var verkligen jättefina!!!

• Vicka81

Hanna: Ni med! visst känns det overkligt? ibland tror jag att det bara var världens bästa dröm... men så ser jag ringen och inser att det har HÄNT!

Svar på tråden Norrlands tråden !!