Norrlands tråden !!
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
Hanna: Jag vill oxå vrida tillbax tiden. En sådan fantastis dag!!! Och så himla fina ni var!
Jag gjorde mitt hår på Frisyrateljen i boden (vi bor i sävast) och jag är otroligt nöjd! På både pris, service och resultatet. Bättre än jag någonsin hade hoppats på!!
Hej alla glada brudar! Jag ska gifta mig i Arvidsjaur nästa sommar! 25/7 blir det så äntligen av. I sommar har vi varit runt och kikat på lokaler och pratat med frisörer. Eftersom vi bor i Solna så är det bäst att man passar på när man har semester. Har fastnat för en lokal som vi bara måste få hyra. Nu har jag nog kommit in i ett litet lugn efter att ha ordnat med det mesta. Så nu blir det väl en lugn period till dess att inbjudningarna ska iväg!
Hejsan någon har stulit min cykel under luleåkalas helgen !
Från våran gård . Blir så ledssen .....
nu finns lite bilder i min blogg
Naaajs
Fina bilder. Och vilken vacker klänning. Hade du köpt den eller fått den uppsydd?
Har du nån bild på hur ni hade dukat i festlokalen, för visst var ni i Rutvik?
Jag har en halvbra bild på vår dukning (halvvägs) i galleriet.
Daa: Har tyvärr helt missat att ta bilder på dukningen... hmm... ska se om någon annan har kommit ihåg. Det var ju så fint!! klänningen är uppsydd i kina... synd att jag aldrig mer får anända den
Victoria: Ni var verkligen jättefina!!!
Hanna: Ni med! visst känns det overkligt? ibland tror jag att det bara var världens bästa dröm... men så ser jag ringen och inser att det har HÄNT!