• kassandra

Norrlands tråden !!

hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.

• Svar på tråden Norrlands tråden !!
  • kassandra

vicka81 har du tappat k :na ? hihi!! Jag var hos frisören i dag och slingade mig mycket fint blev det !Är mycket nöjd !

• Dr House
    Vicka81 skrev 2008-08-11 19:22:54 följande:
    hmmm, änner igen namnet på din man... måste fundera lite till
    Fundera på du
  • Vicka81

assandra:ja, haha... tangenten är borta

• Buscia

Verkligen men man får väl passa sig för att prova den för mycket så man inte blir trött på den innan den stora dagen! :)

Daa skrev 2008-08-10 14:57:27 följande:
    Åh, den var fin. Och du var jättefin i den. Så spännande att få hem den!
  • Vicka81

assandra: nu e d snart dags för er!!! är läget under ontroll?

• kassandra

o nej jag är så nervös! vi ska till kyrkan i dag för genrep ojoj !!Några Tips inför mitt bröllop från er som redan giftsig vore intressant .Mina nerver!!

• hannapanna2008

Mitt tips är att på den "stora dagen" släppa allt runtomkring, förberedelser, planering osv och dririgera bort allt till andra och bara NJUTA av dagen.

• Vicka81

Jag håller med Hanna. NJUT!! Stanna upp ofta och se till att vara i nuet. Låt inte nervositeten ta överhand i kyrkan - jag höll på att dö av nervositiet när vi väntade på att gå in men så när inmarschen började så bestämde jag mig för inte låta det få förstöra vigseln och all nervositet bara släppte och jag NJÖT av varje seund!! vigseln är utan tvean det bästa jag har vart med om! Så mitt tips är att närvara!

• Dr House

Delegera ALLT under den stora dagen!!! Njut allt vad du kan!!!

Svar på tråden Norrlands tråden !!