Norrlands tråden !!
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
vicka81 har du tappat k :na ? hihi!! Jag var hos frisören i dag och slingade mig mycket fint blev det !Är mycket nöjd !
assandra:ja, haha... tangenten är borta
ok aj då !
Verkligen men man får väl passa sig för att prova den för mycket så man inte blir trött på den innan den stora dagen! :)
assandra: nu e d snart dags för er!!! är läget under ontroll?
o nej jag är så nervös! vi ska till kyrkan i dag för genrep ojoj !!Några Tips inför mitt bröllop från er som redan giftsig vore intressant .Mina nerver!!
Mitt tips är att på den "stora dagen" släppa allt runtomkring, förberedelser, planering osv och dririgera bort allt till andra och bara NJUTA av dagen.
Jag håller med Hanna. NJUT!! Stanna upp ofta och se till att vara i nuet. Låt inte nervositeten ta överhand i kyrkan - jag höll på att dö av nervositiet när vi väntade på att gå in men så när inmarschen började så bestämde jag mig för inte låta det få förstöra vigseln och all nervositet bara släppte och jag NJÖT av varje seund!! vigseln är utan tvean det bästa jag har vart med om! Så mitt tips är att närvara!
Delegera ALLT under den stora dagen!!! Njut allt vad du kan!!!