Norrlands tråden !!
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
vicka81 vad fin du var ! Har du löshår ?23 dagar kvar för mig nervös är det någon som kan tipsa om dukningar?
assandra: Ja, jag hade massooooor med löshår Hmmm, i duade med vita duar, vita blocljus med organzaband nytna runtom, lösa pärlor i massor utströdda på borden, vita stående seretter, och festprogrammet liggande brevid. På honnörsbordet hade vi även silverandelabrar och murgrönaranor. Det var superfint!! Har tyvärr inga bra bilder Grämer mig så över att det missades
Hej
vart i norrland är ni ifrån?
Själv är jag från vindeln
Jag är från Luleå
Kassandra: vi dukade med blå stående servetter och bordsdekorationer som matchade brudbuketten (nästan iaf ). Sen hade vi enkla små värmeljusstakar (de som fanns på stället). Det finns en bild i mitt galleri, kanske inte en jättebra bild, men ändå. Sen tillkom lite murgröna.
De som skulle vara värdar på festen ville att vi skulle fixa så det fanns pennor på borden. Vi köpte glatt en packe pennor från biltema. Först när vi dukade upptäckte vi att de matchade färgtemat. Det blev nästan lite pinsamt
fdLadye: jag är också lulebo.
När ska ni gifta er? Jättefin klänning i galleriet.
Vi skulle gift oss nu i år i juli men så vart min mamma sjuk så om några år tänkte vi oss. Men jag kan ju inte sluta vara här för det. Gillar allt.
Och så måste jag ju få drömma=)
Hejsan jag är från luleå ! har presic kommit hem med planet från min morbrors begravning urk!!
Nu har jag lagt in min klänning i galleriet, min sambo ska hämta den från butiken på lördag! Hoppas den inte försvinner på flyget bara!
Åh, den var fin. Och du var jättefin i den.
Så spännande att få hem den!