• kassandra

Norrlands tråden !!

hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.

• Svar på tråden Norrlands tråden !!
  • lillamaa

någon som vet en bra festlokal i haparanda eller kalix? vill kunna ta med mig all alkohol och mat själv

• hannapanna2008

Nu har jag lyckats lägga upp en bild på dukningen i Rutviks bygdegård (vår dator strular med USB´n...) plus en bättre bild på tårtan.

• EhjärtarE

Åååh, vad fint! Jag är lite sugen på Rutviks bygdegård, det är så fint, men jag tror att det kanske är lite väl stort. Just nu lutar det åt att det blir allting i min sambos hemförsamling istället, men vi får se...

• kassandra

hej alla jag har ingen att prata med är så prat sugen skulle igentligen vilja gå ut på grace och dansa men typiskt inga pengar och ingen att gå med.............

• Vicka81

assandra: typist att jag måste plugga inför omtenta... annars hade jag hängt med ut och dansat

• kassandra

kul får ta det en annan dag !

• kassandra

någon som vet vart man kan hitta rosa diadem till lill dottern ?

• Vicka81

hmmm...Lovisa är ju väl liten för det så jag har dålig koll, men jag tänker mig glitter eller hm?

• Daa

Nu börjar det vara riktigt nära, Kassandra.
    Hur känns det?

• Vicka81

Kassandra: Åh, lycka till till vad som kommer att vara en av de absolut bästa dagarna i ditt/ert liv!!! Hur känns det?

Svar på tråden Norrlands tråden !!