MSW - vi har en nästan likadan öppen spis i vår lägenhet, fast ingen kamin, så när vi eldar blir det mest för kråkorna Men mysfaktorn ska man inte förakta!!
AM, då ska jag passa på att be dig om tips på lämpliga stolar till vårt stora matsalsbord i återvunnen teak. Bordet är i sån där grovhuggen stil, lite drygt två meter långt & knappt en meter brett. Mannen köpte det innan vi träffades & jag hade nog egentligen inte fallit för det själv om jag sett det i en affär, men nu ÄLSKAR jag det! Man får plats MÅNGA runt det, hela "la familia" som min ena bror sa ngn gång när de var här. När jag kollade in på Ilva häromveckan såg jag dessa & den stilen har vi funderat lite på, men inte kommit till skott, då vi i så fall vill köpa hela åtta stolar.
www.ilva.se/produkt/58100511/cosenza&webgroupid=
Alla tips är välkomna!
Oj, en fyra för 4,2 milj är ett bra pris TÄNK om vi kunde få de pengarna för vår fyra (central sådan) när vi ska sälja den om några månader! Då hade det nästan gått jämnt upp med nya huset! Ingen risk att vi får dessa pengar i Götet, men får vi hälften så som läget är just nu, då är vi nöjda.
Vänner - tack för att du tänker på mig! Näe, ngn munter stämning är det inte på jobbet... Sextusen personer, det är ju som en svensk liten stad Ljuset i tillvaron är att nya VD'n verkar bra, blir intressant att se vad han åstadkommer - om jag får vara kvar TROR att det är lugnt, men man VET ju aldrig. Jag kommer definitvt att se mig omkring - som så många andra gör redan. Skulle vilja stanna & ngnstans så tror & hoppas jag att det går bra. Är ju inte speciellt nöjd med min nuvarande chef & hoppas att detta kan röra om i grytan lite grand, Skulle inte skada... Tror att det är fler som gärna vill passa på att ändra lite i org - så vi får se