Hej på er, hoppar in en sväng innan jag hoppar i säng
lite kommentarer rätt ur skallen, om jag minns...
Zozo, vad är det för rabiata idioter på FL egentligen - jag satt & ammade massor framför TVn om kvällarna & har aldrig ens tänkt tanken att jag skulle ha ngn slags dåligt samvete för det. Hallå eller
Nenne - grattis till försäljningen! Det gick snabbt! Själva har vi haft tre mäklare här de senaste dagarna, nu är bollen i rullning & vi ska bara bestämma vilken mäklare vi ska använda!
MSW - kul bild!!
Liten - ojoj, det är ju jättenära tills du börjar jobba igen nu! Njut av de sista skälvanxde dagarna!!
Telis & Muggles - hade ni ngn dag på förslag för dejt, jag har ett svagt minne av ni pratade om lördagen? Fredagen är ju vanlig jobbardag, så då funkar det inte, men både lördag & söndag borde funka för min del. Jag kanske lämnar Amanda hemma - får se vad som blir enklast. Ang brunch, så tror jag inte de har det på lördagar på Incontro, utan bara på söndagar. Men ska kolla deras hemsida vid tillfälle.
Synd att du inte är i stan då, Pirr!
Tinga - jag gillar också Simon & Thomas - gillar deras sklöna jargong. Har dock inte följt dem så mkt på sistone. Däremot har jag fastnat för ett halvtimmesprogram på fyran, "Halv åtta hos mig" - fyra personer (okända för varandra) träffas & bjuder varandra på middag under fyra kvällar samt poängsätter varandra. Kul att se såväl personligheterna som deras talanger (eller ev frånvaro av densamma) i köket Matnörd som jag är...
SkoUno - vad är det? Faktist aldrig hört talas om den affären? Ngn mellansvensk butikskedja, tror nämligen aldrig jag sett ngn butik med det namnet i denna landsändan?
Telis - huset på VR-gatan - coolt läge! Undrar om jag inte sett det till salu förut, för ngt år sen eller så. Lär ju inte vara alldeles lättsålt, väldigt speciellt, nästan lite kulturminnesmärkning över det? Jag blev spontan nyfiken på ursprunget på huset, vem bodde där från början typ? Ngn rik handelsman i Gbg anno dazumal?
Frullan & Lappis, alltid härligt med solskenshistorier! En tjej jag lärt känna via mammagruppen (den som jag var så skeptisk till i början), hon var 44 i höstas när de fick sin pojk tio dgr innan Amanda föddes. Lite liknanade historia som Frullans - hon & hennes sambo träffades ganska nyligen & hon var helt övertygad om att det var kört med barn för hennes/deras del, men rätt som det var, så var hon gravid! ...och hon käkade dessutom p-piller! Men i efterhand fick hon veta att hon led av en magåkomma, så pillrena for bara rätt igenom kroppen & skyddade inte alls. Även detta en härlig solskenshistoria, tycker jag!
Hmmm, var det ngt mer... KOmmer inte på ngt just nu!