Ännu en tur med barnkarusellen
God förmiddag!
Grattis i efterskott både BS & Frullan! Hoppas ni haft mysiga födelsedagar!
AM, jag har gogglat runt lite & hittade ett bord som påminner lite om vårt matsalsbord, vårt är inte riktigt lika klumpigt, men ngt åt det hållet & lite större tror jag.
bp2.blogger.com/_gBmMzPY111I/R7MIWYvYfKI/AAAAAAAAACg/jkrvDSw6NuA/s1600-h/xx007.jpg
De stolarna som man ser på bilden är för tunga & klumpiga för min smak. I dagsläget har vi en mix av stolar, fyra Äpplet-stolar med klädd sits (lite "modernt" randigt i grönt, vitt & beige & mörkbrunt) & fyra andra ganska rangliga stolar från annodazumal, som jag gärna skulle slänga ut, de är mannens från början, & han skulle inte heller sörja om vi slängde ut dem.
Annars så kan jag meddela att vår kära dotter får längre armar för varje dag som går - idag på morgonen när jag skulle plocka juice ur kylen så hörde jag plötsligt ngt som lät "dropp, dropp" bakom mig - då hade Amanda fått tag på min skål med yoghurt & vält omkull den så att hela härligheten droppade ner på stolen, golvet & henne. Plus att hon hann börja dra med handen på stolen & i sitt eget ansikte (plus äta lite) innan jag hann rycka ut...! Lite stökigt, men samtidigt kunde jag inte låta bli att fnissa, jag kunde ju inte gärna bli arg & yoghurten verkade vara god dessutom Igår på frukosten fick hon tag på en skalkniv (en sån där billig variant för att skära lite gurka till mackan) som låg på bordet Inte speciellt vass, men ooooops ändå... Detta är bara början inser jag samtidigt
Telis - har tänkt på dig & maken din flera ggr under helgen. Kram