Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka från Gullholmen (Bohuslän), läste ifatt det mesta igår och kommer inte ihåg allt jag ville kommentera, och med Vickans plus på toppen försvan resten också!
Grattis Vickan! Det kommer bli jättebra, när du bara har vant dig vid tanken och allt har sjunkt in! (Hm.. Graviditeten har väl åtminstone sjunkt in här, men känns fortfarande overkligt att det till slut ska komma ut en bebis)!
Nenne: Låter som det var bara ett fel på Norge... Att tanten hittade dit! Hör av dig till doktorn och kräv "mer inseminationer åt folket NU"!
Tinga: Tänkte ha skrivit grattis till att du fått hem pojkarna, men kom av mig lite när du skrev att det var jobbigt, men det kommer säkert bli bättre och bättre, bara att ni får in lite rutiner så ska du se att det börjar ljusna! Och så håller jag med om att ni ska utnyttja alla människor i er närhet! De kommer säkert, bara ni säger till!
Victory: Grattis till sonen!! Låter som att jag gärna sattsar på en liknande förlossning som din! Tyckte dessutom det var roligt att läsa om maken din och hans fiskespö..
Och föralldel även svärfar som ramlade i rabatterna!
Cicci: Nu är läget som det är, gråt ut och bit ihop och kom igen!
Vi har haft en underbart härlig semestervecka, med sådant fint väder kändes det som att vara utomlands!
Enda nackdelen var väl att vi delade stuga med lillasyster+pojkvän, som inte hade riktigt samma dygnsrytm som vi (mest jag) är van vid, så jag sov väl 1-2 timmar kortare varje natt.. Och var vissa dagar verkligen ur humör.. Så jag undrar hur det ska gå när bebisen kommer och sömnen blir ändå mera förstörd, fast jag har förmodligen lite mer tålamod med bebisen än med lillasyster..
Lillsystern+pojkvän är juh dessutom äldre så de borde juh ha lite vett att anpassa sig.. (vilket man inte kan kräva av en bebis)..
Bebisen har annars haft full cirkus i magen den här veckan "värre" än vanligt, men jag har juh inte gjort mycket annat än legat i solstol så jag har väl lagt märke till minsta lilla rörelse..
Och så ett förtydligande: Har lite längre än en vecka kvar till BF, BF är 31/8 så det är fyra veckor kvar, men efter denna veckan har jag inget mer inplanerat, så nu är det inte hela världen om den väljer att komma ut, även om det inte riktigt är dags ännu!
Har förresten fått "Att Föda" nu och har börjat läsa lite i den, och ännu så länge tycker jag att den verkar vara bra!