Vickan: Kissenödig var jag också, mer i början än vad jag är nu! Mensvärk kommer jag inte riktigt ihåg om jag hade.. Inte mer än när det var dags för mens iaf..
Kommer inte ihåg om jag var hungrigare än innan, men åt däremot mer ändå "eftersom nu kommer jag ändå bli tjock så det spelar ingen roll vad jag äter" typ..
Annars är det bra att ha gått ner ett antal kilon innan graviditeten.. Huden är juh lixom ändå uttänjd, så jag har sluppit bristningar (ännu så länge iaf....)
Förresten; vad säger maken? Blev han överlycklig, eller blev även han lite skraj?
Junilejon: Tråkigt med ensamtfirande, men du får väl se till att skämma bort dig så mycket det bara går! Låter spännande med husvisning och mysigt med spa!
--
Själv fällde jag några tårar innan när jag kom och tänka på att rätt vad det är nu så är det bara jag och maken ena dagen, och dagen efter är det aldrig mer så.. Sen när maken kom hem hade även han tänkt/känt lite så idag..
Maken sa också att han ev behöver åka till malmö ons-tors på kurs, så det är tur att det inte är närmare BF.. Men förhoppningvis ska kursen "komma hit"..