Oms!!
Vad roligt att du tittade in!! Jag hade tänkt efterlysa dig, men båda gångerna har jag glömt det. Och nu behövde jag inte. Jag är inte inne så ofta, så jag visste in om du varit inne och jag missat dig.
Prinsen är 15 mån nu. Verkligen fullt upp i denna åldern som jag beklagat mig lite över. Jag vet att det är normalt med blåmärken på småbarn, men jag kan inte ens minnas när han inte hade ett blåmärke i ansiktet senast och folk kommenterar att det är så också Men han är ju söt ändå! Har fått lite blont hår nu också. Jag som alltid trott att mina barn skulle bli rödhåriga!
Nenne,
Usch, vad livet är orättvist! Jag tror dock med bestämdhet också att det snart är er tur!
Vickan, Om ni inte flyttar så rekommenderar jag att ni skaffar er tänkbara barnvakter i ett kontaktnät redan under graviditeten. Hade vi stannat i Gbg hade vi gjort det. Kollegors tonårsbarn, grannar, kompisar, kanske nån äldre som aldrig får egna barnbarn som kan bli låtsasmormor typ? Det är jättejobbigt annars. Man kommer ju ut ändå, men på var sitt håll. Inte bra i längden.
Kram alla andra också! Nu är det läggar-dax!